• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Anonym (2a försöket efter missfall)
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 07:26:00 följande:

inbillar jag mig? Ingen är redigerad men fotad under olika ljus 

Jag ser något! Hoppas hoppas!  ❤️

Hur långt efter missfallet/blödningen är detta? Vill så gärna också få ett plus snart, gärna igår 😅

Haft positiva äl-test i snart 2 veckor, men negativa graviditetstest... blir inte klok på min kropp
  • Villblimamma98
    Anonym (2a försöket efter missfall) skrev 2023-11-18 11:56:21 följande:
    Jag ser något! Hoppas hoppas!  ❤️

Hur långt efter missfallet/blödningen är detta? Vill så gärna också få ett plus snart, gärna igår 😅

Haft positiva äl-test i snart 2 veckor, men negativa graviditetstest... blir inte klok på min kropp
    Idag är det 4 veckor sedan jag åkte in till gynakuten och blödde mycket. Blödningen började lite fredagen innan så ca 4v!

håller tummarna för dig. Min äl blev 1v försenad pga missfallet ❤️
  • Anonym (2a försöket efter missfall)
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 12:00:49 följande:
    Idag är det 4 veckor sedan jag åkte in till gynakuten och blödde mycket. Blödningen började lite fredagen innan så ca 4v!

håller tummarna för dig. Min äl blev 1v försenad pga missfallet ❤️
    Okej ungefär som här då, men blev skrapade för 4v sedan. Fått positiva äl sen dess, gravtest visade neg först i måndags såvet inte vad min kropp håller på med. Inte märkt av nån ägglossning iallafall. Övertänker väl så mycket så den uteblev 😅
    Tack för svar o grattis igen ❤️
  • Villblimamma98

Testade igen. Är nu ett tydligare streck. Testade även rfsu tidigt men var vääääldigt svagt. Vågade mig på ett clearblue veckindikator men den var tyvärr negativt. Kanske bara för tidigt för den? 

strecket är rosa i verkligheten, hoppas familjeliv gör bilden rättvjsa...

• Parkblomman1
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 16:01:32 följande:

Testade igen. Är nu ett tydligare streck. Testade även rfsu tidigt men var vääääldigt svagt. Vågade mig på ett clearblue veckindikator men den var tyvärr negativt. Kanske bara för tidigt för den? 

Jag har fått svaga streck med rfsus vanliga röda två dagar innan plus med CB tidig digital. Om jag inte minns helt fel så är veckoindikatorn något mindre känslig än CB tidiga digitala. Men oavsett så tror jag att du har för lite hormon för ett digitalt än så länge.

men jag ser absolut ett streck! Håll ut! Jag vet hur svårt det är och att man verkligen kan bli galen. Men håll ut, jag tror att du kommer få ett positivt på digitalt om några dagar.

jag tar inga ägglossningstester eller så utan ser ganska tydligt på mina flytningar. Utan att veta exakt vilken dag ägglossningen ägde rum, utan enbart när jag tror. Så tror jag att jag har plussade med digitala först äl + 11
  • Parkblomman1
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 16:01:32 följande:

Här är två tester som ska vara lika känsliga. Rfsu tidig visade ett streck med CB tidiga digitala visade neg 

jag gillar dock rfsus vanliga röda, dessa har visat positivt innan tidiga digitala trots att de är mycket mindre känsliga!

fick positivt på det digitala två dagar efter detta
  • Villblimamma98
    Parkblomman1 skrev 2023-11-18 16:22:07 följande:
    Här är två tester som ska vara lika känsliga. Rfsu tidig visade ett streck med CB tidiga digitala visade neg 

jag gillar dock rfsus vanliga röda, dessa har visat positivt innan tidiga digitala trots att de är mycket mindre känsliga!

fick positivt på det digitala två dagar efter detta
    Tack!!! Blev lite ledsen när det digitala sa inte gravid ❤️
  • Parkblomman1
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 16:37:08 följande:
    Tack!!! Blev lite ledsen när det digitala sa inte gravid ❤️
    Ja det är klart att man blir ledsen. Du är inte ensam om frustrationen ❤️ håll ut❤️❤️
  • Villblimamma98
    Parkblomman1 skrev 2023-11-18 16:41:13 följande:
    Ja det är klart att man blir ledsen. Du är inte ensam om frustrationen ❤️ håll ut❤️❤️
    Tsck!! Känns bara surrealistiskt att troligen blivit gravid igen direkt efter missfallet????❤️
Svar på tråden BIM november