• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • sommar2019juni

Känner som typisk mensvärk nu, som det brukar kännas när mensen kommer om någon timme.... antar att det är kört då :( Gråter

• EFW
    Flowerpower33 skrev 2023-11-20 12:00:58 följande:

Är det någon som haft såhär svaga test ÄL+ 14,16,18, och att det visat sig inte vara missfall/utomkveds? 

skrev förut att mitt test blivit negativt men det var nog för att mitt urin var alldeles för utspätt (var väldigt ljust och var otroligt kissnödig den morgonen). Testen visar fortfarande positivt på morgonen. Men känns väldigt svaga för så långt efter Bim. Testen ska vara extra känsliga också. 

Vad tror ni? är det kört eller kan man ha hoppet kvar? 

Eftersom du får en stegring så tycker jag inte du ska vara orolig. Alla har olika mängd HCG i grunden och därför plussar vi olika starkt olika fort. ❤️
  • amiilee
    sommar2019juni skrev 2023-11-20 12:16:22 följande:

Känner som typisk mensvärk nu, som det brukar kännas när mensen kommer om någon timme.... antar att det är kört då :( Gråter

Så sjukt, känner precis samma idag. Inte känt så igår. Därför varit nere hela dagen för det känns som mensen är på G. Den är beräknad om 2 dagar men kan ju såklart vara tidig. Tror dock inte jag ägglossat senare än jag trott, men ev tidigare. Ingen temp idag för jag sov som en kratta och hade svårt att få fyra timmars sammanhängande sömn. 

Håller tummarna att det inte är mensen som är på G ❤️

• sommar2019juni
    amiilee skrev 2023-11-20 13:00:57 följande:

Så sjukt, känner precis samma idag. Inte känt så igår. Därför varit nere hela dagen för det känns som mensen är på G. Den är beräknad om 2 dagar men kan ju såklart vara tidig. Tror dock inte jag ägglossat senare än jag trott, men ev tidigare. Ingen temp idag för jag sov som en kratta och hade svårt att få fyra timmars sammanhängande sömn. 

Håller tummarna att det inte är mensen som är på G ❤️

Men gud, jaa precis har ju en misstanke att ÄL kan ha varit tidigare... 

Kan ingen nu komma och säga att de hade verkligen vanlig mensvärk som sen visade sig att mensen inte kom, att det är ett vanligt sympom Hjärta
  • Villblimamma98

Nu och förra graviditeten har jag haft molvärk som påminner lite om mensvärk fast typ mildare. Kanske är det?

• sommar2019juni
    Villblimamma98 skrev 2023-11-20 13:27:35 följande:

Nu och förra graviditeten har jag haft molvärk som påminner lite om mensvärk fast typ mildare. Kanske är det?

Hoppas, jaa för mig brukar de vara ganska milt fram till att mensen väl drar igång... vilket det är nu
  • Villblimamma98
    sommar2019juni skrev 2023-11-20 13:36:24 följande:
    Hoppas, jaa för mig brukar de vara ganska milt fram till att mensen väl drar igång... vilket det är nu
    Jag håller tummarna för dig ❤️
  • cutepenguin
    Flowerpower33 skrev 2023-11-20 12:00:58 följande:

Är det någon som haft såhär svaga test ÄL+ 14,16,18, och att det visat sig inte vara missfall/utomkveds? 

skrev förut att mitt test blivit negativt men det var nog för att mitt urin var alldeles för utspätt (var väldigt ljust och var otroligt kissnödig den morgonen). Testen visar fortfarande positivt på morgonen. Men känns väldigt svaga för så långt efter Bim. Testen ska vara extra känsliga också. 

Vad tror ni? är det kört eller kan man ha hoppet kvar? 

Mina två test jag tog på ÄL+14 och ÄL+15 var relativt svaga också, och då visade det sig att jag ändå är gravid med tvillingar (är i vecka 14 på onsdag). Har du testat med de digitala från Clearblue som anger veckor? Jag körde nästan enbart med dom den här gången för att se så allt var OK med HcG-nivåerna. Glad
  • Villblimamma98
    cutepenguin skrev 2023-11-20 14:54:57 följande:
    Mina två test jag tog på ÄL+14 och ÄL+15 var relativt svaga också, och då visade det sig att jag ändå är gravid med tvillingar (är i vecka 14 på onsdag). Har du testat med de digitala från Clearblue som anger veckor? Jag körde nästan enbart med dom den här gången för att se så allt var OK med HcG-nivåerna. Glad
    Häftigt med tvillingar! Hade du det på känn eller blev du väldigt överraskad?
  • cutepenguin
    Villblimamma98 skrev 2023-11-20 14:57:29 följande:
    Häftigt med tvillingar! Hade du det på känn eller blev du väldigt överraskad?
    Visst är det! Nej, jag hade det inte på känn alls. Hade bokat VUL när jag var i vecka 8+2 och både jag och sambon blev minst sagt chockade när barnmorskan sa att det var två haha. Glad Hade ett MA i början av sommaren och allt jag låg och tänkte på var att jag ville se ett embryo som mätte i rätt vecka och hjärtslag. Men jag fick se två små!
Svar på tråden BIM november