Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Nandez skrev 2023-11-23 19:08:41 följande:
    Ja, det lär visa sig men lite röd flag var det
    Att Erik betedde sig som han gjorde på partyt tror jag är vinklad så att tittarna har nåt att prata om....Det flesta på FB tror samma, men skulle det vara så att Erik är svartsjuk av sig då bör  Mimmi akta sig. 

Jag börjar gilla mer och mer Martin som värkar vara som en go NALLEBJÖRNNalle
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-23 23:56:29 följande:
    Kan ha fel men tyckte att han blev så sammanbiten och han kunde inte släppa Mimmi med blicken som var alldeles mörk. Men kan som sagt ha fel
    Som sagt inspelingen kan ha gjort spratt
  • Jhannis

Jag tror att inspelningen här i denna har gjorts av produktionen. Dem visste att det var väldigt fint mellan Mimmi och Erik, men man måste ju skrämma upp tv tittarna ......Så ja Erik spelar med tv produltionen......Fy 17 så less man blir.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-24 19:00:54 följande:
    Nja, tyckte att det var ganska tydligt och obehagligt
    Ja om inte annat så ja det var obehagligt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-25 23:54:29 följande:
    Ja,det undrar jag med. 
    Hoppas det inte är Erik som åker hem då han har svårt med svartsjukan.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 21:54:36 följande:
    Förstår som sagt inte hur man förstärker hans mörka blick men kan ha fel
    Jag kan tänka mig att produktionen bett Erik visa en mörk blick  när han satt vid bordet och Mimmi dansade med Martin, men i så fall så tycker jag att BSF har blivit en lekstuga bara för att tittarna ska reagera. Vi får se på onsdag vad det är Erik håller på med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 22:04:12 följande:
    Tror inte att produktionen gjort något sådant. 
    Man vet inte...vi ser i veckan varför han betedde sig så.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 23:24:47 följande:

Erik är den jag hoppas att Mimmi faller för så jag hoppas att han inte är så svartsjuk

Erik har jag också sagt från redan slottet, men sen har jag även börjat gilla Martin.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-29 18:38:12 följande:

Enligt tablån står det: Svartsjuka, tuffa val, nya utmaningar, kyssar och låg stämning. Allt händer i detta avsnitt

Fattas bara att det inte är svartsjuka när flera andra vill ha Bonden....På nåt sätt är detta program ganska sjukt att göra så att folk blir svartsjuka.....Skulle aldrig söka mig i det programmet.
  • Jhannis

Vad arg jag blir på Jens som har gamla foton så där och väldigt fina möbler och saker.....Det ska bevaras med vördnad.

Svar på tråden Bonde söker fru 2023