Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Nandez skrev 2023-12-06 22:00:21 följande:
    Så kan det vara men jag haren känsla av att hon inte kommer att stanna med Jens. Men jag kan ha fel
    Det är verkligen svårt att veta, men nästa vecka får vi svar Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 22:02:26 följande:

Hur som så väljer bönderna efter sina känslor

Precis och man får bara hoppas att den dem väljer stannar kvar på gården. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 22:08:26 följande:
    Reagerade också på detta, kommenterade det lite högre upp
    Man reagerar eftersom folk tror att statsbor är för mer än folk från landet. Jag läste att även du hade kommenderat.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-06 22:38:18 följande:
    Han är kanske inte socialt anpassad för att leva i lantmiljö.
    Men det är ju faktiskt något som kan ändras om man är beredd på att göra det.

Ja,jag vet inte. Men jag gillade i alla fall inte de sidorna han visade på festen.
    Och det kan ju bero på att jag själv har levt med en sjukligt svartsjuk man.
    Frågan är om Mimmi väljer Jimmie att när den rosa skimmer lägger sig att han tycker det är tråkigt på Bondgården, men tiden visar.

Jag hade också ett förhållande med svartsjuka dock inte sjuklig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-06 22:39:27 följande:
    Så olika man kan tolka saker.
    Jag tolkade det mer som att han skämtade.
    Kanske lite överdrivet,men ändå skämtsamt.
    Det är verkligen på olika sätt vi ser på samma program...Jag tyckte också att Jimmie verkade svartsjuk när han var ensam hemma. Kollade på klockan minst 100 gånger. For sen ut för att berätta åt alla att hans Fru var på en dejt med en annan så nog är han svartsjuk.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-06 23:04:40 följande:
    Ja,det lär väl tiden utvisa,i så fall.

Men det var min. Han både misshandlade och ströp mig för att han trodde att jag hade varit otrogen.
    Sen dess så får jag kalla kårar när jag ser sådana blickar och beteenden som det Erik visade upp på festen.
    Hemska tider du varit med om. Gråter
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-06 23:05:47 följande:
    Ja,det är det verkligen.

De var ju trpts allt borta ganska länge så jag kan förstå att han undrade.
    Och sen är det såklart mycket känslor inblandade från alla håll.
    Men jag uppfattade honom inte svartsjuk på samma sätt som Erik.
    Jag med många andra tror att programteamet vinklat till det så att det såg hemsk ut men vad vet jag, men jag hoppas ändå att han inte är sjukligt svartsjuk om nu Mimmi skulle välja honom. Sen tror jag att Mimmi fort märker om det skulle vara så och lämnar omedelbart.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 23:42:12 följande:
    Det är galet att tro något sådant
    Håller med dig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-07 19:02:36 följande:
    Tror att alla brev skrivare som är hos bönderna pratar om det rådande situationen, hur dejterna varit, känslor m.m.
    Håller med dig det är situationerna som får deltagarna att bestämma om dem vill lämna. Oavsett att det verkar att bonden gillar alla så händer det hela  tiden nåt och det ändrar deltagarens känslor och vill därifrån
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-07 21:20:07 följande:

Det ska bli intressant att se hur det blir

Jaa det blir det.
Svar på tråden Bonde söker fru 2023