Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Bonde söker fru 2023

Jag kan inte fatta varför Mimmi skulle ha kvar Jimmi...Visst han är snygg, men kommer han att orka vara på landet hela tiden. Den kärlek som han känner blir en vacker dag ALLDAGLIG när dom rosa molnen försvinner om Mimmi väljer han i slutet. Nå Erik är också kvar så vi fr se vem hon väljer.

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-29 21:38:52 följande:
    Det var kanske inte bara det.
    Han verkar vilja att den han väljer ska dela alla hans intressen.
    Och han har ett motorintresse som Kari inte har.
    I så fall blir hans slut val Jenny eftersom hon är hojåkare.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-29 21:39:45 följande:
    Jag har svårare att förstå varför hon valde kvar Erik med tanke på den svartsjuka han har visat prov på.
    Jag tror att Mimmi redan på slottet fick känslor för Erik och förlät han för hans beteende. Hon till och med skrattade när hon ställde frågan "är du svartsjuk" vilket jag inte gillade. Jag hade frågat frågan skarpt för att visa att man inte gillar svarsjuka.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-29 22:42:16 följande:
    Ja, Jimmy är en snitsare, lantlivet kanske inte är något för honom i längden

Snygg tycker jag inte att han
    Inte tycker jag heller att han är nåt speciellt snygg, men Mimmi verkar tycka det. Men det är inte utseendet som räcker för att det ska bli kärlek.
  • Jhannis

Jag tvivlar också på att vem än Mimmi väljer så tror jag inte det kommer att hålla i längden.

Mickes val av Marjette eller Jenny får man se nu i veckan hur han känner. Jenny är också lite på som Kari var och att hon gillar motrocyklar är en grej, men livet på gården innebär en massa jobb och inte bara vara ute och åka MC. Marjette är mera gjordnära och lugn av sig.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-04 22:18:19 följande:

Hur det ska gå för Jens vet jag inte

Jens är velig han verka gilla alla lika. Han tycker att den lilla tjejen är vacker (och det är hon), men undra om han har känslor för henne...Den jag tror han har känslor för är (Teskedsgumman) kommer inte i håg namnet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 19:22:08 följande:

Dags för slutdejter i kväll

Ja spännande att se vilka som blir kvar
  • Jhannis

Vilken självsäker typ han Jimmie är....(min fru)  Guld i mun Han kan väl vänta och se vad Mimmi säger när dem två dejtar 

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 20:22:36 följande:

Jens resonerar också galet

Jens gillar alla tre tjejer, men vem är det som säger att hon inte tänker stanna kvar.....Tror att den lilla tjejen kommer att lämna Gråter
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 20:23:41 följande:

Jennie är lite speciell

Hon är som Jimmie självsäker, nej hoppas inte Micke väljer henne som sin blivande.
Svar på tråden Bonde söker fru 2023