• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 21:54:36 följande:
    Förstår som sagt inte hur man förstärker hans mörka blick men kan ha fel
    Jag kan tänka mig att produktionen bett Erik visa en mörk blick  när han satt vid bordet och Mimmi dansade med Martin, men i så fall så tycker jag att BSF har blivit en lekstuga bara för att tittarna ska reagera. Vi får se på onsdag vad det är Erik håller på med.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-26 21:58:56 följande:
    Jag kan tänka mig att produktionen bett Erik visa en mörk blick  när han satt vid bordet och Mimmi dansade med Martin, men i så fall så tycker jag att BSF har blivit en lekstuga bara för att tittarna ska reagera. Vi får se på onsdag vad det är Erik håller på med.
    Tror inte att produktionen gjort något sådant. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 22:04:12 följande:
    Tror inte att produktionen gjort något sådant. 
    Man vet inte...vi ser i veckan varför han betedde sig så.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-26 22:55:43 följande:
    Man vet inte...vi ser i veckan varför han betedde sig så.
    Japp
  • Nandez

Erik är den jag hoppas att Mimmi faller för så jag hoppas att han inte är så svartsjuk

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-26 23:24:47 följande:

Erik är den jag hoppas att Mimmi faller för så jag hoppas att han inte är så svartsjuk

Erik har jag också sagt från redan slottet, men sen har jag även börjat gilla Martin.
  • Tecum
    Henke81 skrev 2023-11-27 09:38:24 följande:

Varför håller alla på Erik?

Undrar jag också? Han känns smörig och tillgjord när han strösslar med komplimanger och de förlorar liksom i värde när det blir för mycket.

Men som sagt, jag har hört  av tidigare deltagare hur TV4 jobbar i programmet så jag litar inte på det man ser.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-27 00:37:08 följande:
    Erik har jag också sagt från redan slottet, men sen har jag även börjat gilla Martin.
    Det har jag med
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-11-27 09:38:24 följande:

Varför håller alla på Erik?

Han verkar vara den som passar Mimmi bäst, det kan ändras
Svar på tråden Bonde söker fru 2023