• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-29 20:56:12 följande:

Mariette gillar jag

Det för jag med. Hon är lugn och fin 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-29 20:59:49 följande:

Kari utvalt av Micke...Det var nästan väntat då hon varit så på han hela tiden. Han själv har inte hunnit få dem känslorna för henne. 

Japp
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-29 21:00:30 följande:
    Det för jag med. Hon är lugn och fin 
    Tycker jag med
  • Jhannis

Jag kan inte fatta varför Mimmi skulle ha kvar Jimmi...Visst han är snygg, men kommer han att orka vara på landet hela tiden. Den kärlek som han känner blir en vacker dag ALLDAGLIG när dom rosa molnen försvinner om Mimmi väljer han i slutet. Nå Erik är också kvar så vi fr se vem hon väljer.

• molly50
    Jhannis skrev 2023-11-29 20:59:49 följande:

Kari utvalt av Micke...Det var nästan väntat då hon varit så på han hela tiden. Han själv har inte hunnit få dem känslorna för henne. 

Det var kanske inte bara det.
    Han verkar vilja att den han väljer ska dela alla hans intressen.
    Och han har ett motorintresse som Kari inte har.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-29 21:22:55 följande:

Jag kan inte fatta varför Mimmi skulle ha kvar Jimmi...Visst han är snygg, men kommer han att orka vara på landet hela tiden. Den kärlek som han känner blir en vacker dag ALLDAGLIG när dom rosa molnen försvinner om Mimmi väljer han i slutet. Nå Erik är också kvar så vi fr se vem hon väljer.

Jag har svårare att förstå varför hon valde kvar Erik med tanke på den svartsjuka han har visat prov på.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-29 21:38:52 följande:
    Det var kanske inte bara det.
    Han verkar vilja att den han väljer ska dela alla hans intressen.
    Och han har ett motorintresse som Kari inte har.
    I så fall blir hans slut val Jenny eftersom hon är hojåkare.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-29 21:39:45 följande:
    Jag har svårare att förstå varför hon valde kvar Erik med tanke på den svartsjuka han har visat prov på.
    Jag tror att Mimmi redan på slottet fick känslor för Erik och förlät han för hans beteende. Hon till och med skrattade när hon ställde frågan "är du svartsjuk" vilket jag inte gillade. Jag hade frågat frågan skarpt för att visa att man inte gillar svarsjuka.
Svar på tråden Bonde söker fru 2023