Anonym (Adam % Eva) skrev 2023-10-06 15:50:11 följande:
Vi har inga som helst åsikter om vad man göt och inte gör
Allt vi vill säga är att det ofta är sant när män talar om att de in får sex hemma.
Vi förstår inte varför det är så upprörande?
Om män eller för den delen kvinnor inte får sex hemma varför ska de då avstå från sex om de känner behov av det?
Äh kom igen nu, i din trådstart kommer du ju med en rad påståenden som du nu verkar ha väldigt svårt att stå för. Så du är ju knappast påstå att du har en neutral inställning och "inte har några åsikter".
Anonym (Adam % Eva) skrev 2023-10-06 06:49:26 följande:
Dags att slå hål på en myt
I många trådar om otrohet förekommer kommentaren att när den otrogne mannen säger att "min fru förstår mig inte" eller "nin fru och jag har slutat ha sex" Det är oftast sant.
De som påstår något annat måste vara helt verklighets frånvända.
Väldigt få män gör sig omaket att bedrar sin fru utan anledning. De är trötta på att runka i ensamhet och längtar efter närhet till en annan människa.
Att få tillgång till ett normalt sexuellt liv borde vara en mänsklig rättighet.
Om du snackar om att slå hål på "myter" så betyder väl det att du anser att det vissa påstår eller tror är en myt och att du då anser dig ha sanningen.
Du påstår att folk är verklighetfrånvända, då betyder väl det att du anser di ha bra koll på verkligheten?
Du påstår att väldigt få bedrar sin partner om de får sex hemma... hur fan vet du det och vad baserar du det påståendet på? har du koll på alla som är otrogna och vet exakt vilken anledning de har till sin otrohet?
Du påstår att få knulla är en mänsklig rättighet, vad betyder det? Ska andra tvinga sig själva till att knulla med dig fast de inte vill det? Och vad har det med otrohet att göra? Blir det helt plötsligt ok att svika och ljuga när andra inte vill knulla med dig?