Anonym (jaha) skrev 2023-11-02 13:26:47 följande:
Och jag förstår inte varför du ställer en fråga och sen vägrar ta till dig svaren utan ska ändå få det till som du tror att det är med märkliga argument som att dra upp hur det var under din uppväxt?
Jag föreslog att du skulle ta dig en titt på hur det ser ut IDAG, på villaområden där de flesta bilar faktiskt står parkerade utanför och inte i garaget och påpekade att de flesta som byggt dessa garage förmodligen oxå trott att de skulle använda den för att parkera bilen... men då börjar du prata om din uppväxt, vad har det med saken att göra?
Om du är så bergsäker på att du kommer använda garaget för att parkera bilen varför ställer du frågan öht?
Du skrev att jag skulle besöka ett villaområde för att se själv att många inte parkerar i sina garage och då svarade jag att jag bott i villaområde hela mitt liv så jag har sett med egna ögon och behöver därför inte uppsöka ett villaområde. Jag vet att att många inte parkerar i sina garage för att garagen är för små, så det behöver inte alltid vara pga av att man inte orkar som du bla påstod.