Vuxen man med Snapchat.
Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap?
Under dejt stadiet
Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap?
Under dejt stadiet
Nej singel är han men jag är ändå lite vaksam att han frågar om snap de första han gör. Nu skickar han bilder på Messenger istället men mest på saker han gör o inte på sig själv.
Ha. Har dessutom vart gift ett antal ggr och med en tjej så Ung så de kunde vart hans eget barn.
Röd flagg?
Jag skulle säga att det går inte att svara på rakt av.
Själv skaffade jag inte snap med rent mjöl i påsen men en del har det som bara en social app med kompisar och släkt och så.
Andra använder tydligen whatsapp för sina äventyr. Det var nyheter för mig eftersom jag bara vet att folk använder den i jobbet. Jag tycker att det vore väldigt riskabelt att korsa sexting och en app man skriver till kunder och kollegor med, men okej, om de vill ta den chansen så?
Vad det ni som röda flaggor med den här mannen?
snap och eller att han vart gift o har barn med en kvinna ung nog att vara hans dotter?
snap och eller att han vart gift o har barn med en kvinna ung nog att vara hans dotter?
Att han är oseriös och bara ute efter sex, så avslutar kontakten.