• Anonym (Evalena)

Vuxen man med Snapchat.

Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap? 

Under dejt stadiet 

• Svar på tråden Vuxen man med Snapchat.
  • Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 16:19:36 följande:

Nej singel är han men jag är ändå lite vaksam att han frågar om snap de första han gör. Nu skickar han bilder på Messenger istället men mest på saker han gör o inte på sig själv. 

Ha. Har dessutom vart gift ett antal ggr och med en tjej så Ung så de kunde vart hans eget barn.
    Röd flagg?

Rätt uppenbart.... Flera flaggor.
  • Anonym (Evalena)
    Anonym (??) skrev 2023-11-02 16:27:11 följande:
    Vadå? Har han en tjej men skriver till dig? 
    Va?  Nej så skrev jag väl inte
  • Anonym (Evalena)
    Anonym (K) skrev 2023-11-02 16:31:58 följande:
    Rätt uppenbart.... Flera flaggor.
    Förlåt att jag vill bara fråga runt lite vad andra tycker. Jag har vart oerhört dålig på att se röda flagg tidigare så jag ville bara höra lite vad andra tycker
  • Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 16:53:39 följande:
    Förlåt att jag vill bara fråga runt lite vad andra tycker. Jag har vart oerhört dålig på att se röda flagg tidigare så jag ville bara höra lite vad andra tycker
    Ja förlåt att jag svarade...? Du lär inte vara ensam om att inte se röda flaggor, FL är fullt av såna människor.
  • Anonym (Spenat)

Jag skulle säga att det går inte att svara på rakt av.
    Själv skaffade jag inte snap med rent mjöl i påsen men en del har det som bara en social app med kompisar och släkt och så.

Andra använder tydligen whatsapp för sina äventyr. Det var nyheter för mig eftersom jag bara vet att folk använder den i jobbet. Jag tycker att det vore  väldigt riskabelt att korsa sexting och en app man skriver till kunder och kollegor med, men okej, om de vill ta den chansen så?

• Anonym (Evalena)

Vad det ni som röda flaggor med den här mannen? 

snap och eller att han vart gift o har barn med en kvinna ung nog att vara hans dotter?

• Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-02 17:47:45 följande:

snap och eller att han vart gift o har barn med en kvinna ung nog att vara hans dotter?

Snap i hans ålder, att han ens tar upp det, gift flera gånger och åldern på tidigare frun.
  • Anonym (Spenat)

Det senare är väl en rätt mycket större röd flagga, skulle jag säga.
  • Anonym (Lila)

Att han är oseriös och bara ute efter sex, så avslutar kontakten.

• Anonym (Z)

Varit gift ?ett antal? gånger tycker jag är en gigantisk röd flagga. Snap har jag inga problem med, har det själv och är med råge över 50.
Svar på tråden Vuxen man med Snapchat.