• Anonym (Evalena)

Vuxen man med Snapchat.

Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap? 

Under dejt stadiet 

• Svar på tråden Vuxen man med Snapchat.
  • Anonym (Spenat)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-03 17:22:42 följande:
    Jag är inte ute efter nån att sexchatta med. Söker en seriös relation ?
    därföt Tycker jag att snap är rätt så onödigt i de här läget. 
    Kanske det.

Men det kan vara lättare att verkligen berätta vad man gillar i en text som man vet raderas om 24 h, eller direkt när någon läst den, om man ställer in appen så.

Min erfarenhet är att heta träffar kan bli mycket bättre om man har en aning om vad som väntas hända, och vad den andra tycker om.
  • Anonym (Evalena)
    Anonym (Spenat) skrev 2023-11-03 17:25:43 följande:
    Kanske det.

Men det kan vara lättare att verkligen berätta vad man gillar i en text som man vet raderas om 24 h, eller direkt när någon läst den, om man ställer in appen så.

Min erfarenhet är att heta träffar kan bli mycket bättre om man har en aning om vad som väntas hända, och vad den andra tycker om.
    Vill inte ha heta träffar
  • Anonym (Tea)

Troligtvis att han är larvig och omogen för sin ålder. Jag dejtar äldre män för att jag just vill ha mogenheten, så han skulle gå bort för mig. 

• Anonym (Evalena)
    Anonym (Tea) skrev 2023-11-03 18:48:00 följande:

Troligtvis att han är larvig och omogen för sin ålder. Jag dejtar äldre män för att jag just vill ha mogenheten, så han skulle gå bort för mig. 

Ja han verkar faktiskt omogen. 

fan jag orkar inte ens försöka dejta längre. 

• Anonym (K)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-03 19:47:28 följande:

Håller med. Man blir riktigt trött på dem alltså...
  • Hjelm

Jag skulle tycka att det vore riktigt avtändande om en dejt frågade efter snapchat, oavsett ålder.
    (Nu skulle jag givetvis inte dejta någon i vilken ålder som helst, men principen)

• Anonym (Tea)

Samma här, har gett upp totalt. Det är få som det klickar med och man blir bara besviken. Hur gammal är du? Jag är 38 och upplever att utbudet av vettiga män är betydligt mindre nu än när jag var yngre. 
  • Anonym (Arla)
    Anonym (Tea) skrev 2023-11-03 20:37:25 följande:
    Samma här, har gett upp totalt. Det är få som det klickar med och man blir bara besviken. Hur gammal är du? Jag är 38 och upplever att utbudet av vettiga män är betydligt mindre nu än när jag var yngre. 
    Du kanske har snävare ramar i kombination med att du själv blir äldre.
  • Anonym (Evalena)
    Anonym (Tea) skrev 2023-11-03 20:37:25 följande:
    Jag är strax över 40. Man trodde ju att män i min ålder är mogna men icke 
  • Anonym (Z)
    Anonym (Evalena) skrev 2023-11-03 17:22:42 följande:
    Jag är inte ute efter nån att sexchatta med. Söker en seriös relation ?
    därföt Tycker jag att snap är rätt så onödigt i de här läget. 

Är närmare 60 än 50 och för mig är Snap bara ett av flera sätt att kommunicera, skickar sällan bilder utan använder det som vilken mess-funktion som helst. Mest i kommunikationen med mina barn.

En fördel är Snap-kartan, exempel om jag ska hämta upp eller om man ska ses så ser man exakt var man är.
  • Anonym (Arla)
    Anonym (Z) skrev 2023-11-04 14:24:22 följande:

Är närmare 60 än 50 och för mig är Snap bara ett av flera sätt att kommunicera, skickar sällan bilder utan använder det som vilken mess-funktion som helst. Mest i kommunikationen med mina barn.

En fördel är Snap-kartan, exempel om jag ska hämta upp eller om man ska ses så ser man exakt var man är.
    Du ska inte behöva förklara dig varför du har Snap. Det är din ensak. Kvinnor idag har så mkt preferenser att dom tom vill värderar/letar fel och dömer personen för att han har en app.

Det finns inte en chans i världen att en man som var intresserad av en kvinna skulle dissa henne för att hon har Snap.

Lugna ner Er nu brudar!
  • Anonym (Evalena)
    Anonym (Arla) skrev 2023-11-04 14:30:49 följande:
    Du ska inte behöva förklara dig varför du har Snap. Det är din ensak. Kvinnor idag har så mkt preferenser att dom tom vill värderar/letar fel och dömer personen för att han har en app.

Det finns inte en chans i världen att en man som var intresserad av en kvinna skulle dissa henne för att hon har Snap.

Lugna ner Er nu brudar!
    Snap för mig är för ungdomar men oxå för otrogna eller överkåta män som vill ha nakenbilder
  • Anonym (S)
    Anonym (Spenat) skrev 2023-11-03 16:56:48 följande:
    För att vi har ett roligare sex(t)liv än vad du har, troligen.
    Eller så är det så att jag faktiskt HAR ett sexliv och inte behöver sitta på nätet och tigga bilder av random människor?
  • Anonym (1900-talet)
    Anonym (Mycket underligt) skrev 2023-11-03 16:38:53 följande:

Jag skulle se det som mycket udda. Min fästman är 48 och vet inte ens vad snap är för något. Gubben (sagt med kärlek) kan knappt hantera en Xbox-kontroll och blir rädd av en induktionshäll. Han har kartor på papper i handskfacket i bilen och litar inte på GPS.

Din fästman kanske också gör som i emil i lönneberga filmen också när han har kört huvudet i soppskålen? Tar hästen och vagnen till när han ska transportera sig? Litar han på ett fosildrivet fordon eller har han en bil som man vevar igång? Han litar inte på en GPS för 2000-talet, då kanske han litar mer på hästen och vagnen när man ska transportera sig, precis som i emil i lönneberga filmen ;)
  • Anonym (Spenat)
    Anonym (S) skrev 2023-11-04 15:22:42 följande:
    Eller så är det så att jag faktiskt HAR ett sexliv och inte behöver sitta på nätet och tigga bilder av random människor?
    Det är inte random personer och vi ses givetvis också. Jag gillar att bygga spänning med sexting, och andra med.
  • Anonym (Evalena)
    Anonym (Spenat) skrev 2023-11-05 20:08:02 följande:
    Det är inte random personer och vi ses givetvis också. Jag gillar att bygga spänning med sexting, och andra med.
    Jag håller med. Om de är de man är ute efter men så var de inte i detta fallet 
Svar på tråden Vuxen man med Snapchat.