Vuxen man med Snapchat.
Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap?
Under dejt stadiet
Vad tänker ni om en man 50+ som frågar efter din snap?
Under dejt stadiet
När "folk" frågar mig om snääääp , jag är 40, så svarar jag alltid "Finns det verkligen normalbegåvade människor över 14 som anväder det??". Deras reaktion brukar vara svar nog.
Seriös, varför hålls vuxna människor på en community där grejen är att man skickar bilder till varandra som försvinner svarast möjligt???
När "folk" frågar mig om snääääp , jag är 40, så svarar jag alltid "Finns det verkligen normalbegåvade människor över 14 som anväder det??". Deras reaktion brukar vara svar nog.
Seriös, varför hålls vuxna människor på en community där grejen är att man skickar bilder till varandra som försvinner svarast möjligt???
Nä jag stör mig för mkt på saker som jag ser som röd flagg. Är nog ingen idé jag dejtat honom mer. Är oxå väldigt på med att ringa o ses flera ggr i veckan.
Jag skulle se det som mycket udda. Min fästman är 48 och vet inte ens vad snap är för något. Gubben (sagt med kärlek) kan knappt hantera en Xbox-kontroll och blir rädd av en induktionshäll. Han har kartor på papper i handskfacket i bilen och litar inte på GPS.
Men sms? Messenger?
varför snap?
Vilka riskanalyser alla gör. Ser det värsta i allt typ. Det är väl inte så jäkla konstigt att ha Snap?
Men sms? Messenger?
varför snap?
Vilka riskanalyser alla gör. Ser det värsta i allt typ. Det är väl inte så jäkla konstigt att ha Snap?
Man vill ju inte hamna i klorna på en fackboy Som bara ska ha bilder o ligga med mig.
Jag vill ha en vanlig mogen relatiom