StudierKemi skrev 2023-11-18 18:14:33 följande:
Varför vill kvinnor här inne utnyttjas och ha en KK? Själv-kärlek funkar bäst, och det verkar som om människan är ett ensamdjur trots allt. De kvinnor som dejtar mest är olyckligast: www.nuntium.se/kvinnor-som-ar-singlar-en-langre-period-ar-lyckligast-har-ar-forklaringen/ Och kvinnor utan man och barn lever längst (så fort hon har gift sig 1 gång och skiljt sig så blir hennes livstid kortare än vad den annars skulle ha blivit): www.familjeliv.se/forum/thread/80397312-kvinnor-utan-man-och-barn-lyckligast-enligt-forskning
Kvinnor måste kreativt utveckla onanin. Det är svårt att komma som tjej, och under samlag med en man så är det oftast han som kommer och det är bökigt och tråkigt för alla när tjejen ska komma. Under solo-sex och att maxa fokus på klitoris så kommer man väldigt mycket lättare. Det är mindre stress också och det är ingen som väntar länge på att du ska komma. Själv-sex är 1000 gånger roligare. Om man inte vill ta åt sig av det så är det för att man antagligen inte vill ha lösningar i livet. Man inser att det jag säger är sant, och sen får man så mycket tid över så man skulle kunna börja fördela tiden smartare och bli professor i något ämne. All tid börjar plötsligt räcka till och det skrämmer människor.
Jag har haft själv-sex två gånger idag för det är lördag. Varje omgång tog ca 45 min. Jag kom inte första gången men jag kom den andra (sånt varierar från tillfälle till tillfälle). Orgasmen var så stark så jag drog efter andan (utan egentliga ljud) så pass högt så jag är säker på att grannarna hörde. Det som gjorde detta var att jag låg på rygg efter att ha ridit en vagina&röv-leksak (klitoris mot klitoris, detta känns intensivare än att rida en kille t.o.m.) och jag tryckte ut fejksperma ur förpackningen rakt på könet, och smekte mig länge med en ådrig 12 cm dildo (lättare att få grepp och blir inte tungt för handen), ådrorna gjorde susen för orgasmen. Dildon trycktes även in normalt också där nere, och ibland fördes den till munnen. Det smakade jättenaturligt. Jag blundade och lådsades att det var en verklig man. Jag kom som sagt väldigt hårt, och ingen har utnyttjat mig.
Jag har hållt på med att utveckla onani-lekarna ett bra tag nu. När jag känner att jag saknar "kärlek" under onani-akterna så hämtar jag min Batman leksak (han symboliserar allt gott, och han är farlig och manlig), och jag läser upp en kortlek om sex och berättar om mina sex-erfarenheter för Batman. Ibland säger kortleken åt mig att "kyssa min partner runt bäckenet i 1 min", och då kysser jag Batman där såklart. Jag brukar oftast göra 2 saker samtidigt (jag har ett vilt sexliv med mig själv), så jag brukar t.ex. rida vaginan samtidigt som jag anförtror mig åt Batman. Efter att ha fått orgasm känner jag sån lycka och går runt och skrattar mycket för mig själv. Men man måste våga låta kärleken flöda, låta sig bindas känslomässigt under den akten, då saknar man ingenting.
www.familjeliv.se/forum/thread/82666775-min-barndom-har-forstort-mig
Det ligger en del i vad du säger men varför har du behov av att detaljerat lägga ut dina sexlekar offentligt på ett forum? Blir mycket sexnovell och runkfantasi för manssläktet, fast det kanske är syftet?
Jag tror du missar en viktig bit som kan vara betydelsefull för många när de har sex. Intimitet, beröring och själva bekräftelsen och samspelet som en sexuellt lyckad relation bör ge. Om kvinnor hade kunnat få den biten serverad lättare utan alla skitstövlar och bök tror jag att många skulle föredra det framför onani med sig själv. Onani ger ju inga djupare känslor eller något bestående förutom stundens behag. Att ha sex med någon man älskar eller är attraherad av gör ju däremot det motsatta och blir både oförglömliga minnen och bidrar till självkänsla och utveckling.
Min erfarenhet av de flesta kvinnor är att de innerst inne går och längtar efter den stora kärleken och gladeligen kastar sig in i romantiska relationer fort de får tillräcklig bekräftelse. Den självvalda ensamheten som singellivet innebär är för de allra flesta också bristen på valmöjligheter. Få skulle välja det alternativet om kärlek var mer tillgängligt och inte bara sex som faktiskt är sämre än onani för många kvinnor.