• Anonym (Positiv)

Vilken trekant deltar du helst i?

Vilken typ av trekant har du helst? Rösta/diskutera 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken trekant deltar du helst i?
  • Anonym (komp)
    Auditanne skrev 2023-11-11 12:56:59 följande:

Ingen alls. Tycker det räcker mer än väl med två personer enbart. 

Samma här. Men man skulle svara på vilken man helst vill vara med i.
  • Anonym (Positiv)

Bump

• Anonym (F)

Det enda alternativet som kan kännas lite eggande i tanken (men som jag inte är intresserad av att genomföra i praktiken) är två bisexuella män och jag.

Jag tänder inte det minsta på kvinnor och jag känner mig oftast obekväm i sammanhang där allt fokus är på mig. Att alla attraheras av alla känns som den bästa kombinationen. 

• Anonym (North)

Tänker lite samma. 
    Beror dock på om min partner skulle vart intreserad en extra tjej så helt klart men verkar inte vara så, å jag älskar se henne njuta Skrattande

Anonym (Man) skrev 2023-11-10 22:07:18 följande:

Man som har haft ett flertal 3-kanter. 

Jag väljer helst Man - Kvinna - Man, där båda männen har sex med kvinnan samtidigt, utan att ha något på varandra. Det är enklare eftersom vi är två som kan turas om att tillfredsställa kvinnan. 

Två kvinnor och en man är intressant en gång, men det är väldigt mycket jobb, speciellt om kvinnorna inte är intresserade av varandra.

• Anonym (Positiv)

Intressant att läsa era svar :)

• Anonym (Neee)

är kvinna:
    Skulle de va med min kille skulle jag välja två män, för jag skulle aldrig klara av att se han med en annan kvinna eller att han skulle vilja vara med en till tjej. 

Skulle jag vara singel och helt okända personer så kanske en man och en kvinna men isåfall att slla var attraherade och intresserade av all och inte bara kvinnorna på mannen. Men nä då hade jag nog kunnat tänka mig både två män eller en av varje 

Men är alldeles för monogam för att inte bli äcklad och provocerad av tanken ens när jag är i en relation. 

• Anonym (W)

Jag hade inte sagt nej till en till kvinna i sängen men det skulle jag aldrig våga säga högt. Antar att det är en dröm som jag delar med de flesta andra män

• Anonym (Neee)
    Anonym (W) skrev 2023-11-11 23:33:18 följande:

Jag hade inte sagt nej till en till kvinna i sängen men det skulle jag aldrig våga säga högt. Antar att det är en dröm som jag delar med de flesta andra män

Varför vill män ha två kvinnor i säng? Varför skulle de flesta män vilja det? 
  • Anonym (Mja)

Till hundra procent en man och en kvinna. Har testat det och att vara med två män samtidigt. Det var så otroligt mycket mer sexigare med en kvinna och en man. Det var intimt, sexigt, ett givande och ett tagande hela tiden och hela sessionen gjorde att man längtade efter mer. Med två män var det mer som i någon porrfilm, alltså väldigt hetsigt och männen ville mer överbevisa varandra om vem som var bäst. Fast bäst på det sättet att det kanske sett ut som en porrfilm men inte bäst på något annat sätt. Kunde vara mer lekfullt och utmanande med två kvinnor och en man. Var som att vi kunde leka med att vara dominant och undergiven, växla mellan roller och pressa oss till det yttersta på ett balanserat och sexigt sätt.. Vill igen!

Vill gärna uppleva två kvinnor en man igen. 

Har haft gruppsex också där jag var ensam kvinna med 5 andra män (sexklubb).  Det var inte min grej då jag hamnade i centrum och blev ofrivillig dominant då jag valde vem som skulle få komma in i mig när och hur.. Inte min grej. 
    Samtyckesmässigt najs men inget jag går igång på. Men kul upplevelse. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (komp) skrev 2023-11-11 06:53:55 följande:
    Du kan kyssa henne, leka med hennes bröst, se in i hennes kåta ögon Flört
    Nja nej..Jag är ganska så säker på vad jag tänder på och inte...
    Jag skulle för det första inte bli upphetsad av en annan kvinna och dessutom skulle jag tycka att det var fruktansvärt obekvämt..

Då måste jag vara dretfull i så fall, för att tycka att det var lite roligt..haha..

Och egentligen-- hur många trekanter har inte blivit av pga att personerna inte var helt nyktra, tror ni? 

Jag tror att många testar på detta under någon sorts av påverkan..(alkohol främst, men även andra droger)
Svar på tråden Vilken trekant deltar du helst i?