• Anonym (Positiv)

    Vilken trekant deltar du helst i?

    Vilken typ av trekant har du helst? Rösta/diskutera 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken trekant deltar du helst i?
  • Dilf

    Två kvinnor för det inte har hänt och känns inte så troligt. Nåt kittlande med att bli inbjuden som extra kille också så klart

  • villhatrekant

    Två män och en kvinna, utan tvekan. Det är svårt nog att tillfredsställa en kvinna, att ha två vore dubbelt så mycket jobb och jag tänder inte på att se två kvinnor ha sex med varandra (har inget emot det heller men det ger mig inget). Har provat trekant MMF flera gånger och underbart att se kvinnan njuta ordentligt av all uppmärksamhet och är skönt att kunna ta en paus ibland och bara titta på en stund när de andra två har skönt.

  • Anonym (Man med söt sambo)

    Röstade för extra man till oss som par.
    Båda har testat sen förr. jag via dejter med par och singeltjej som njöt av två män. Hon som yngre med två killar i samband med en fest där de tillsammans bjöd med henne för att tas av båda.

    Så gärna extra man till henne i vår parrelation, start i flört där hon njuter av uppmärksamheten från två via långt ömt förspel till att hon till slut är omgiven av två nakna killar som båda vill ha henne, min söta, snygga älskling.

  • Anonym (MMF)

    Ska det vara tre i leken ska det vara jag (kvinna) och två män som fokuserar på mig. Inte att de börjar leka med varandra. 

  • Anonym (Mickis)

    Jag och min man har ofta med en tjej i sängen :)

  • Radiorav

    Man som valde man plus kvinna. En av mina största fantasier att få se en kvinno njuta fullt ut. Skulle välsigt gärna vara en andra man eller liknande bara för att få varva att se som att få delta. Tycker det verkar riktigt hett! 

  • Anonym (M2)

    Två kvinnor. Gärna om de inte legat på ett tag också så kan det bli skönt med en uthållig man. Många blir ju less efter 20-30 minuter annars.

  • Gbgkillen73a

    Jag har varit den extra mannen och träffat några olika par. Det är verkligen ljuvligt skönt och spännande med hela resan från första kontakt fram till att vi smeker av varandras kläder. Min erfarenhet är att alla njutit av dessa upplever. 

  • Anonym (Lina)

    Helt klart med två män. Har provat med en kille och en tjej också. Det är najs det också men föredrar att vara ensam tjej.
    Min kille gillar att se mig njuta med någon som har ett riktigt stort organ. Han gillar även att vara med och knulla mig när vi har en extra älskare. Nästa steg är att hitta fler killar med stora kukar som gang bangar mig medan min kille tittar på. Vill han får han ju naturligtvis också knulla.  

  • StudierKemi

    Jag är kvinna/genderfree och jag kryssade i trekant FFF. Jag är inne i en fas i livet som antagligen går över till något annat sen (eller så gör den inte?) då jag tänker en massa på lebb-sex. Men jag ser mig själv fortfarande som hetero. Osäker på vad som händer här? Men fantasier brukar "komma och gå", så...


    På mina raster här hemma (jag pluggar hemifrån) så kan jag inte låta bli mina 2 st realistiska fejkvaginor (en av dem är en sån där stor som inkluderar rumpa), och det är så jäkla skönt att rida den ena och att slicka den andra Samtidigt. Jag gnuggade dem först mot mig själv för realistisk lukt. Jag gör såhär så fort jag får chansen. Så en FFF trekant skulle fungerat för mig, så länge ingen försöker utnyttja mig (vilket killar annars är bra på). Jag vill få stimulans på min klitoris lika ofta som jag ger till någon annan, därför tänker jag massor på att ligga mellan 2 kvinnor och både ge och ta, mums...


    Jag är het btw tror jag, när jag klär ut mig till en kille i kostym och vit skjorta, jag tänder på mig själv. Det är som att se en man när jag väl vill det ;)

  • Anonym (Ck)
    StudierKemi skrev 2023-12-21 21:29:59 följande:

     


    Det är som att se en man när jag väl vill det ;)


    Nej. det är det inte. 
Svar på tråden Vilken trekant deltar du helst i?