• Anonym (Positiv)

Vilken trekant deltar du helst i?

Vilken typ av trekant har du helst? Rösta/diskutera 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken trekant deltar du helst i?
  • Anonym (W)
    Anonym (Neee) skrev 2023-11-11 23:49:28 följande:
    Varför vill män ha två kvinnor i säng? Varför skulle de flesta män vilja det? 
    För att man tänder på det. Jag kan inte svara för alla men för egen del är tanken på att ha sex med två kvinnor eggande. 
  • Anonym (Positiv)

Rösta mer! Gärna fler röster från kvinnor 

• Anonym (M)

Tror inte att de e många män som klarar två kvinnor!

• Anonym (Mari)

Jag kvinna med två män som även kan hålla på med varandra. Jag kan tänka mig att främst vara åskådare.

• Pungvax
    Krutis skrev 2023-11-11 07:43:31 följande:

Jag är man .

valde man + kvinna då jag gärna vill se frun bli tillfredsställd av en annan man :) .

det gör jag gärna med min sambo frågade om jag var intreserad av det och hon viste mitt svar bara genom att se på mig så nu får
  • Pungvax
    det gör jag gärna med min sambo frågade om jag var intreserad av det och hon viste mitt svar bara genom att se på mig så nu får vi se vad som händer 
  • Anonym (Markolio)

Tycker trekanter är trist. Jag och tobbe trollkarl hade massvis med trekanter för sådär 20 år sedan. Brudar blir tokiga så fort man är känd. Numera måste det vara fler än tre för att jag ska gå igång, fler män än kvinnor. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (M) skrev 2023-11-12 12:04:06 följande:

Tror inte att de e många män som klarar två kvinnor!

Nej det tror inte jag heller! 

Inte så att båda kvinnorna blir tillfredsställda iaf..(ok det finns ju undantag, som kan "hålla på" i timmar men dom är rätt ovanliga)

Men en kvinna klarar lätt av två män..samtidigt om man så vill..😉
  • Anonym (M)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-11-14 00:21:53 följande:
    Nej det tror inte jag heller! 

Inte så att båda kvinnorna blir tillfredsställda iaf..(ok det finns ju undantag, som kan "hålla på" i timmar men dom är rätt ovanliga)

Men en kvinna klarar lätt av två män..samtidigt om man så vill..😉
    Ja så e de ju , e ju trevligt när kvinnan har kommit ett par tre gånger med å man ser å känner att hon e väl gemom körd :)
  • Tom Araya

Jag röstade på två kvinnor och då menar jag bi-kvinnor som även vill ha sex med varandra, det vore jäkligt najs.
    Men jag tycker även trekant med två män + en kvinna är trevligt och spännande, vi tar hand om henne tillsammans. Fyrkant med två av varje skulle vara spännande också. Men jag har inget intresse av sex med män.
    Jag har upplevt båda varianterna av trekant, men den med kvinnorna blev sådär.

Svar på tråden Vilken trekant deltar du helst i?