• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 19:00:09 följande:

Hon säger ju dessutom att hon kommer vara otrogen igen 

Inget planerat
  • Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-22 20:17:16 följande:

Jag har ingen empati för dig. Ditt beteende är precis som du känner dig. Precis allt du säger. 
    Hör du inte hur jävla illa det låter när du skriver att det blev planerat för att inte bli påkomna? Snacka om att ta upp otroheten en nivå till!  Å du märker inte ens det. Alltså inget sneknull på fyllan. Hur hade du tänkt att det skulle bli? Du visste dessutom hur illa din kille for med ditt otrogna ex. Sen går du samma skit mot honom. Du förtjänar honom inte. 

Om du hade varit en riktig vän hade du för det första inte knullat hennes kille. Riktigt vidrigt. OM du vore en riktig vän borde du kunna ha stöttat henne att lämna sitt svin till pojkvän. Det är inte ett dugg konstigt. Jävligt självklart för andra. 

Så jag menar att du och din väns kille förtjänar varandra för ni är precis lika sviniga och äckliga i era beteenden. Jaja söker maka. 

Ta nu och sätt dig på din kammare och fundera på varför ser är ett jäkla liv i din tråd. Du hävdar ståndaktigt att det var ETT misstag. Försök få in i skallen att det inte handlar om misstag utan ett helt jävla kaos. Ett misstag är att krossade tomater istället för passerade. Ett misstag är inte att totalkvadda några andra människors liv. Alltså din kille och din väninna. 

Tycker man är riktigt elak som inte kan känna empati. Vi fick ju planera och det var knull varje gång. Fegt att skylla på fyllan om otroghet. Inte meningen att såra sambo men behövde ha lite extra skönt vissa dagar 

Det var inte min mening att knulla med hennes kille men det blev så och att det upprepades var väl för att vårat knull var riktigt bra. Om inte sanningen kommer fram så kan jag hjälpa henne att bli av med svinet. 

Jag vill verkligen inte ha ett förhållande med honom, jag vill leva med min sambo

• Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-22 21:09:50 följande:

Du har inte fått ditt straff. De har inte sagt något till dig än . Du bara spekulerar. När det väl uppdagas och det kommer det att göra. Tänk när fin knullis berättar för fin kille vad han gjort med dig. Najs! Varför han skulle? Han är ett svin och har ingen bindning till dig eller din flickvän som han enligt din utsago behandlar som skit. Blir intressant hur fin kille kommer att reagera. Din väninna lär bli upprörd också. Gissa vilken skit de kommer sprida om dig. Med all rätt. 

Jag hoppas inte jag får något straff heller. Han är ett svin ja, men han vill inte heller förlora sin sambo ( min vän) alltså säger han inget.  Men att dom kommer sprida skit om sanningen kommer ut vet jag redan, just därför sanningen inte blir av
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 21:35:39 följande:
    Nej men du sa att det säkert blir sä
    Ja och?
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 21:36:17 följande:
    Det är jag inte. Men du är.
    Jag är verkiigen inte någon elak person
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-22 21:37:52 följande:
    Skit heller för då gör man inte så. Kom på varför du är otrogen då, impulsiviteten kanske? Vill du vara en sådan person eller? Om du hade känt dig hemsk hade du slutat
    Jag älskar visst honom. Varför skulle jag känna mig hemsk?
  • Moa22
    Anonym (?) skrev 2023-11-22 21:59:23 följande:
    Ditt straff blir väl i så fall att leva hela livet utan att veta vem som är far till ditt barn.
    Vad ska du svara när barnet frågar? 
    Vem är min pappa och var är han? Vill han inte träffa mig?
    Min sambo ska vara pappa oavsett hur det blir
  • Moa22
    Anonym (?) skrev 2023-11-22 22:13:53 följande:
    Och då startade du tråden ... varför?
     I som har triggat mig att ta ett beslut
  • Moa22
    Anonym (J2) skrev 2023-11-22 22:40:47 följande:
    Synden/synderna lär straffa sig själv du åker ut, kanske hamnar på gatan och blir hemlös. Du har verkligen ingen framtid
    Hamna på gatan gör jag inte, har råd att skaffa eget isåfall
  • Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-22 23:03:54 följande:

Det rödvins handlingar och ditt sätt att resonera som gör att jag inte ett dugg empati för dig. Du har passerat alla gränser. Du firtsötter att försöka rättfärdiga ditt beteende. Du tror att du kan ljuga dig ur det hela. Hur naiv kan du vara. Du var något allvarligt fel som alltid haft behov av att vara otrogen. Det måste du söka hjälp för. Annars kommer du aldrig kunna ha ett hälsosamt förhållande. Dessutom planerar du att fortsätta vara otrogen. För du behöver ett bra knull. Varför är du tillsammans med din sambo om du inte blir bra knullad då? Fattar du inte hur störd du är? 

Så kontentan av vad du vill är att leva ihop med din sambo. Få ett barn med två potentiella fäder. Vad du säger iaf. Ger mig fan på att en tredje kandidat snart dyker upp. Försöker undanhålla sanningen. Fortsätta att sneknulla. Skaffa fler barn. Är det då du ser din framtid? Sedan har du mage att säga att du älskar din sambo. Du har ingen aning om hur man älskar en annan person. Du älskar bara dig själv. Man skadar inte någon man älskar. Fatta det någongång. 

Rödvins handlingar? vad pratar du om? Jag blir bra knullad av min sambo men eftersom jag har ett jobb där jag reser lite sånär det bra att ha möjligheter ibland 

Jag är inget sådant äckel som du tror, jag strular bara med en i taget utöver sambon. Men jag älskar min sambo
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan