• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 12:15:54 följande:
    Men det kommer ju såklart komma fram förr eller senare. Vad gör du då? Var är komsekvenstänket? 
    Nej, jag gör allt för att komma undan konsekvenserna
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 12:16:34 följande:

Straff? Konsekvenser kallas de. Jag hade då aldrig velat ha dig som partner, vän ELLER mamma. 

Bara ditt sätt att resonera att DU ska slippa undan jobbigheter men kan leva så iskallt med dig själv det du gjort är på så många plan fel. 

Och abort är inget äckligt eller fel utan Faktiskt i din situation typ de enda du kan göra för att inte va fullt egoistisk men så vettig verkar du långt ifrån vara. 

Usch för dig , hoppas din partner och vän får reda på vad du är för människa egentligen. Så kan du stå där med ditt barn och va en ?bra? mamma isåfall då. 

Att du hellre ljuger och klarar att att leva med så många olika lögner mot så många olika personer som du ska möta varje dag och som står dig närmast, samtidigt försvara sig varför och själv inte vilja ha jobbiga konsekvenser är verkligen ett beteende som är närmast narcissistiskt och du tror du kommer va en bra mamma med värderingarna du har inpräntade som du inte ens tar ansvar för. 

Tror din partner och vän skulle hålla med oss alla som du tycker är äckliga för att vi tycker du är vidrig 

Som sagt jag försöker komma undan konsekvenserna men jag skyddar ju även dom jag älskar att bli ledsna? Förstår du inte, min vän och sambo kommer behandla mig och killen som svin? för mosningen kommer vi inte ens bli förlåtna.

Jag hatar att ljuga egentligen men man måste
    det för att komma undan saker och ting. vågar inte ta risken att berätta?

Jag är inte vidrig, du känner mig inte 
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 12:16:40 följande:
    Hur gör du när du ska berätta vem som är pappa då? Eller när din kille märker att ungen inte liknar honom? Eller när sanningen kommer fram? 
    Förhoppningsvis så liknar bebisen mig och då kommer inte funderingar. Sanningen behöver inte komma fram
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 12:17:47 följande:

Din kille kommer ju inte vilja veta av dig säkert om han får reda på detta bakvägen. Tänk att ta hand om nån annans unge eventuellt!? utab att han vet. fy vad hemskt. Att inte ens få välja , om man vill vara med tjejen eller inte. nej han ska gå runt ovetandes och tro att du är snäll tjej och trogen mot honom. Att ni är en lycklig liten familj. Usch!!!

kommer han få veta sanningen så kommer han tycka att jag är ett svin och slänger ut mig. Då är det bättre att han inte vet och att vi lever lyckliga allihop
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 12:18:22 följande:

Fråga din man vad han tycker och din vän. Men du vet ju nånstans redan att dom skulle hålla med oss för annars hade du inte varit rädd för konsekvenser. 

sjuk du är. Sök hjälp Och gör abort och lämna din stackars man och vän. 

Jag vet att dom skulle tycka att man är ett svin och min sambo skulle slänga ut mig. Min vän skulle bryta kontakten och förmodligen berätta för våra gemensamma vänner och dom skulle berätta att man har betett sig som ett äckel, svin mm. Just därför för allas bästa så är inte sanningen den bästa

abort är försent snar to h kommer inte ske
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 12:20:12 följande:

Tänk en sväng till är mitt tips. Fundera på Hur du kan berätta det. 

Hur hände det ens? Var du full? Nykter? inte nöjd över ett förhållande? Du behlher berätta på ett bra sätt om det förhoppningsvis ska gå bra.  Om du har en bra förklaring så. Då visar du iallafall att du är en ärlig bra människa som står upp för dina misstag. 

En kille jag träffade hade tre barn sedan tidigare med två andra kvinnor. Han hade redan en tjej när han träffade mig. Men det visste jag inte då. Han var otrogen med mig mot henne. Han berättade. Idag är de tillsammans fortfarande och har fått två barn. Eftersom han har ärlig så kunde hon ju fortsätta vara med honom.

Det har både hänt som nykter men även när vi var fulla. Jag Kan inte berätta det kanske är lite fegt men det skadar för mycket
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 12:20:31 följande:

Det gjorde också att jag inte ens blev arg på honom

Han erkände att han var ett svin föret båda. Idioti
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 12:20:57 följande:
    Okej ja men om det inte går? Du kan inte bara sticka huvudet i sanden du måste ju ha en plan. 
    Varför skulle det inte gå?
  • Moa22
    Anonym (M) skrev 2023-11-21 12:23:45 följande:

Hur då? Hur gör du om snedsteget vill testa barnet? 

Du kan göra allt för att det inte ska komma fram, men kommer det fram så kan du inte komma undan konsekvenserna. Det är inte du som styr över dom. . 

Då får man väl se till så det inte kommer fram
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 12:27:53 följande:

Om du inte är ett troll så är du en ytterst obehagligt människa minst sagt. 

Om du intr tar ansvar och åtminstone berättar så hoppas jag du gör abort och gör du inget av det så förhoppningsvis för du missfall. Inget barn ska behöva komma till den tillvaron du satt er i. Skäms på dig. 

Det där är verkligen svinigt av dig att önska någon missfall visar vilket stort svin du är.

Jag skäms hela tiden men det är något jag får dras med

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan