• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Djurvän03 skrev 2023-11-21 17:40:32 följande:
    Du säger hela tiden att du har gjort ett misstag, vilket inte är sant.
    var inte mening att sätta mig i denna sitsen 
  • Moa22
    Anonym (D) skrev 2023-11-21 17:43:54 följande:

Du kan ju knappast älska din sambo om du är upprepat otrogen? Den enda anledningen till att du vill dölja allt är för qtt rädda ditt eget skinn. Hade du älskat din sambo hade du
    1. Inte varit otrogen
    2. Varit ärlig mot honom vilket du inte är.

Du ljuger mot alla du påstår dig bry dig om. Så gör man inte mot folk man tycker om och har respekt för.

Jag älskar honom jag har bara klantat till det. Jag vill bara inte behandlad som ett svin vilket kommer ske om sanningen kommer ut, dessutom blir folk sårade om sanningen kommer ut
  • Moa22
    Ordinär Man skrev 2023-11-21 19:35:13 följande:

Bäst blir det förstås resultatet när din blivande dotter, om tjugo år bestämmer sig för att gifta sig med ditt gamla knulls son .

// Glad

Vi är ganska unga fortfarande och är inte säkert att det håller mellan min vän och killen. Om det tar slut mellan dom så kommer inte jag har någon kontakt med kille. Och då är chansen liten
  • Moa22
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-21 19:24:43 följande:
    Därför att du inte ger din sambo möjligheten att lämna dig och/eller förlåta.
    Om jag säger sanningen så ger jag möjlighet att göra han arg och ledsen förmodligen äcklad av mig samt att han förmodligen kastar ut mig.  Om han skulle förlåta mig så kommer han har en misstanke varje gång jag är ifrån honom och jag kommer förmodligen bli konfronterad om jag är borta längre 
    en sagt.

nej han är lyckligare att leva med en lögn
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-21 20:23:54 följande:
    Nej, jag påstår att du påstår det. Du skriver det i ts, som helt handlar om att du är ett äckel. Därmed blir det uppenbart för alla som läst det. Ren fakta.
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:11:52 följande:
    Är det så uppenbart? Alla får väl tycka olika? Eh, vad har jag protesterat mot? 

Alla kan väl göra misstag, detta var mitt misstag
    Jadu, det är väl uppenbart eftersom du skriver det? Hela ts och tråden handlar ju om det? Och nu protesterar du mot det - faktumet om äckel.
    Men jag är inget äckel, jag har bara gjort ett misstag
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-21 20:26:46 följande:
    Kan du svara på ovan citerat?

Varför ska just du inte ta konsekvenser? Är det något unikt med dig som gör dig till ett undantag? Ny frälsare av något slag?

Eftersom du tänker att du kommer att bli utkastad, anser du ju att det är det rätta man skulle göra och att det är vad som skulle hända andra i samma läge.
    Vad skulle det då skada folk om det hände dig? Varför ska det inte hända dig?
    Fattar inte anledningen till att alla ska ta konsekvenser utom du. Det är väl bara att bli utslängd?
    Jag vill inte att det tar slutnota jag vet att han kommer dumpa mig om han får reda på sanningen. Han har blivit bedragen tidigare förhålladen och han tycker det är det svinigaste man kan göra mot sin partner. Han har inte förlåtit i sitt tidigare förhållande däremot har han försökt tjejen att förstå att hon är ett äckel/svin i hans ögon.

Jag vill inte att han ska tycka att jag är ett svin eller äckel utan att jag är kärleken i hans liv. Jag vill inte heller bli behandlad av honom som om jag vore ett äckel eller svin. Det är sårande av någon man älskar

Jag är ingen frälsare men kommer man undan så är det väl bra, bort med konsekvenser?
  • Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-21 20:31:57 följande:

Du måste inse att det inte är ETT litet misstag du har gjort. Om jag tolkar dig rätt så var första gången en brist på impulskontroll. Gångerna därefter var noga Ola reade med hotell mm. Vad hade du tänkt det skulle leda till? Spänning? Kinks? Ditt beteende är svinigt och svinigt. Din person vet jag inget om. Nu sitter du där! Dessutom utan att komma på att du var gravid. Ingen tanke på att kolla efter att du haft oskyddat sex med annan kille. Inte kollat std heller. Hur kan man vara så satans dum i huvve att du inte kollar. Kan det vara så att du inte kan göra abort? Vet du ungefär när du blev gravid? Hur ofta hade du sex med fel partner kring den tiden? 

noga och noga var det väl inte. Vi bokade hotell samma dag som vi strulade och jag tänkte nog inte alls, kanske med rumpan isåfall.

Jag vet att det är svinigt och jag känner att jagr det just nu.

Jag är i vecka 14 och har legat med båda killarna ibland samma dag/kväll så hur ska jag veta Vem som är pappan menar du?

• Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 20:45:33 följande:

Tror det alltid finns en anledning. Det är viktigt att du kommer på den om du ändå skulle kunna prata om det med din kille överhuvudtaget. Det blir ju inte bra om du bara berättar men inte har en ursäkt som håller och låter vettig (sanningen). 

Försök att klura ut anledningen för dig själv om inte annat. Hur du än gör. Tror det kan vara bra för dig. 

Hur ser du på dig själv annars egentligen? Värdelös säger du, varför? Hur har ni det i förhållandet, trivs du? Hur länge har ni varit tillsammans? Är han snäll mot dig? 

Tycker tyvärr inte jag har någon bra ursäkt, utan just nu känner jag mig så jävla värdelös, äcklig, svinig och en lögnare. I mina ögon är min sambo perfekt och jag är besviken på mig själv, 

Även om jag förtjänar att bli utslängd av honom samt förmodligen bli kallad för massa av honom så kan inte det. Det skulle svida rejält
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 22:16:08 följande:
    Du kan ju fråga honom vart han står i den frågan. Om han är en sån som vill veta eller inte. Du kan inte säga vad han vill och inte innan du frågar. Om du får misstankar efteråt så är det helt okej, det är ditt jobb att få honom att vara trygg med dig igen
    Jag vet redan vad han står i den frågan då han blev bedragen i sitt förra förhållande. därför måste jag hålla undan sanningen
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 22:16:34 följande:
    Det är inget misstag. Man råkar inte göra en sådan sak, flera ggr dessutom. Och man råkar inte inte berätta. 
    Det var inte riktigt planerat heller. Jag är inget äckel heller bara för man gör misstag
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan