• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Anonym (Judge Anderson) skrev 2023-11-21 13:44:07 följande:

Om du ändå inte kan göra abort så vänta tills barnet är fött, ta ett hårstrå av barnet och ena pappa-kandidaten och skicka in för analys.

Så får du sedan ta beslut vidare när du vet vad som är vad.

Jag tänker enbart på barnet nu och det minsta- absoluta minimum!- du är skyldig barnet är att veta om det är din väns kille som är dess pappa, och att i så fall hålla reda på hans adress framöver så att du åtminstone en dag kan berätta, och ge ditt barn dess ursprung tillbaka.

Gör du inte ens det så förtjänar du all skit du kan få, ärligt talat.

Tänk om min sambo kommer på mig?
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 13:46:17 följande:

Jag fattar ändå inte hur du du vågar. Och likaså hur du inte verksr se ditt eget fel i detta. 

Har du kollat dig för könssjukdomar? Om inte så kanske du borde det för annars kanske du givit din kille det också. På allt. Roligt.

Jag är inget luder 
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 13:46:36 följande:
    Är detta en tråd för att skapa reaktioner?
    Eh, nej. Jag svarar så ärligt jag kan på era frågor
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 13:49:24 följande:

Hur hade du reagerat om din kille var otrogen och inte sa något till dig? 

På samma sätt som jag tycker om mig själv just nu. Jag känner mig som ett kräk, jag äcklas av mig själv att jag ljuger och är ett svin. När jag ser mig själv i spegeln så ser jag bara ett svin som ljuger. Hur tror du det känns att se sig som det själv varje dag? Att känna sig som ett äckel men som känner sig så otroligt feg som inte vågar ta konsekvenser? 

Jag vet att jag är en skithög och detta kommer jag få leva med. när min sambo säger att jag är det bästa som har hänt honom, så känner jag mig som det största svinet man kan vara. Men jag vågar och vill inte se han ledsen, det är bättre att jag känner mig som ett äckel i hela mitt liv. Tro mig jag skäms
  • Moa22
    Anonym (Nja) skrev 2023-11-21 13:49:52 följande:
    Du skyddar INGEN utom dig själv!! De behandlar ALLA andra som SKIT i detta, både sambo, vän, knull och barn.

Hur långt gången är du? Fri abort till vecka 18, ta chansen om du kan!

Eh, jag behandlar mig själv som skitockså. Jag tycker inget gott om mig alls, rabbla inombords hela tiden att jag feg, äcklig,svin och en lögnare hela tiden. Hur tror du det känns?

jag är i vecka 24

• Moa22
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-21 13:52:24 följande:
    Men du är ju det?

Du sätter alltså ditt ego över ditt barns hälsa. Det är en otroligt osmickrande egenskap hos en mamma.

Jag är ett sv8n och behandlar mig själv som det också. Då behöver ingen annan göra det ytterligare

jag är en skithög som jag får leva med

• Moa22
    Blacknails86 skrev 2023-11-21 13:57:16 följande:
    Ja om du vill vara världens sämsta mamma. Stackars barn.
    Du vet väl inte hur jag kommer vara som mamma?
  • Moa22
    Blacknails86 skrev 2023-11-21 14:01:41 följande:

Varför ställer du frågor när du redan har bestämt dig för vad du ska göra? Du är ju helt oförmögen att reflektera över folks svar här.

Men ni har ju bara ett spår hur jag ska göra
  • Moa22
    Anonym (Nja) skrev 2023-11-21 14:03:02 följande:
    Vilken vecka är du i nu?
    Vecka 24
  • Moa22
    Anonym (Nja) skrev 2023-11-21 14:09:33 följande:
    Varför svarar du inte på frågor? Hur långt gången är du nu i graviditeten?
    Vecka 24 hurså?
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan