Osäker på vem som är pappan
Fan vad äckligt, hoppas att han slänger ut dig på gatan med din och hans kompis skit unge.
Fan vad äckligt, hoppas att han slänger ut dig på gatan med din och hans kompis skit unge.
Man är inget svin för man är ärlig om otrohet.
Du är ju helt sjuk? du är otrogen flera gånger, både nykter och onykter, med din VÄNS kille, vill inte använda skydd eller prevmedel när du är otrogen, blir med barn och nu vill du inte ta konsekvenserna för det utan leva med ditt misstag hela livet. Klarar man av att se sitt barn resten av livet och inte ens ha tagit reda på vem pappan är, dessutom de den mannen ögonen och ljuga något så ofantligt som du gör. Då är man inget inget inget annat än egoist. Du sätter dig själv före ditt barn, före något annat. du är en fet otrogen lögnare som inte borde få ha barn. Du vet ju uppenbarligen inte ens vad ansvar är. Du vet uppenbarligen INTE det bästa för ditt barn. Du bryr dig bara om de bästa för dig.
Hur okapabel du är att ens ta till dig något nån skriver.
Usch.
Moa 22, här skälls friskt, jag vill inte upprepa de ord som yttrats, rena personangrepp. Jag försökte vara lite tröstande men du har inte kommenterat mitt inlägg. Världen går inte under.