• Anonym (Ta)

Snuskgubbe

Min man har tagit några bilder på en kvinnas ben på bussen. Hon hade kort kjol och svarta strumpbyxor 
    Jag frågade honom varför och han svarade att det var för att hon gick konstigt.  Jag köper inte den förklaringen. 
    Någon som har åsikt om detta?

• Svar på tråden Snuskgubbe
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Ta) skrev 2023-12-04 19:51:07 följande:
    Snuskgubbe

Min man har tagit några bilder på en kvinnas ben på bussen. Hon hade kort kjol och svarta strumpbyxor 
    Jag frågade honom varför och han svarade att det var för att hon gick konstigt.  Jag köper inte den förklaringen. 
    Någon som har åsikt om detta?

Han kanske bara gillade det han såg och ville bevara det
  • Anonym

Inte normalt alls att utsätta kvinnor för det. 
    Redan att stå och stirra är över gränsen, nu har han även plockat upp mobilkamera och fotograferat. Hennes kroppsdelar finns sparade för honom att dregla över, och spridas varsom helst.

• Anonym (K)

Vilka alternativ ser du?

• Anonym (Kimchi)

Har han visat dig bilderna och pratat om att hon gick konstigt? Du har väl inte snokat i hans telefon? 
    Varför kan du inte nöja dig med hans svar och släppa det? Vad är det du tror? För övrigt så tycker jag det är lite knäppt av mannen att fota en random kvinnas ben. Runkmaterial? 

• Anonym (Claes)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-12-05 11:45:25 följande:

Har han visat dig bilderna och pratat om att hon gick konstigt? Du har väl inte snokat i hans telefon? 
    Varför kan du inte nöja dig med hans svar och släppa det? Vad är det du tror? För övrigt så tycker jag det är lite knäppt av mannen att fota en random kvinnas ben. Runkmaterial? 

Det är lite festligt ändå, det återkommande tjatet om 'runktråd' och 'runkmaterial' etc etc

Vad får er att tro att män över hela landet runkar till familjeliv eller en bild på ett par ben i strumpbyxor?

Seriöst??
  • Anonym (G)

En av världens sämsta förklaringar. 
    1. Om man vill föreviga någon som går konstigt filmar man. Inte fotar och absolut inte bara benen.
    2. Man varken fotar eller filmar någons ben i smyg. Och absolut inte någon man inte känner.   Finns väl egentligen bara en förklaring till varför han gjort det. Tror du har svaret själv tyvärr. 

• Anonym (Hårde Harry)

Det var han som gick konstigt, för han hade stånd.

• Anonym (G)
    Anonym (Claes) skrev 2023-12-05 11:48:48 följande:
    Det är lite festligt ändå, det återkommande tjatet om 'runktråd' och 'runkmaterial' etc etc

Vad får er att tro att män över hela landet runkar till familjeliv eller en bild på ett par ben i strumpbyxor?

Seriöst??
    Vad finns det annars för skäl att smygfota en kvinnas ben i kort kjol? 
  • Anonym (Claes)
    Anonym (G) skrev 2023-12-05 14:10:27 följande:
    Vad finns det annars för skäl att smygfota en kvinnas ben i kort kjol? 
    Jamen kom igen, inte runkmaterial no way
  • Anonym (K)

Trist att TS inte vill delta i tråden hon själv skapat.

Svar på tråden Snuskgubbe