BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
@Juliab, vi blev erbjudna hjälp direkt om vi vill, han sa att han kunde skriva en remiss till fertilitetsmottagningen men då det är lite mycket runt om nu så sa vi att vi vill försöka själva några månader till.
Nu har jag min första ägglossning förhoppningsvis efter en proverakur, är på dag 20 och förväntas ha ägglossning idag.
Ägglossning igår enligt temp och LH test så idag 1DPO .. vi får se hur detta tar sig 🤞🏼bim 22/1

Hej mensen kom idag :(
nästa ÄL är 22 januari
nästa ÄL är 22 januari
nästa ÄL är 22 januari
Vad tråkigt!
håller tummarna för dig nästa cykel 🤞🏻
Ja hoppar in här, bim 20 januari. Nu håller vi alla tummar & tår! 3e försöket efter en månads uppehåll
Hoppar in här.
Enligt app har jag BIM 13/1, dock var min cykel lite längre förra månaden och fick pos äl på CD 17 istället för cd 14-15 som jag brukar få..
Sökte upp denna grupp pga idag fick jag ett rejält hugg som sedan kommit och gått hela eftermiddagen, nu på kvällen känns det som någon kraftig molande värk ovanför blygdbenet.
Vill också tillägga att jag fick göra en skrapning i augusti, kan en skrapning vara skadligt för livmodern? aldrig känt så här i tidigare...
Fick blinkande gubbe på mitt ägglossningstes idag började testa igår med CB så kanske får ägglossning utan att jag fick mens förra månaden. Någon som varit med om liknande?
Fick blinkande gubbe på mitt ägglossningstes idag började testa igår med CB så kanske får ägglossning utan att jag fick mens förra månaden. Någon som varit med om liknande?
Ägglossningen kommer alltid före mensen, ingen ägglossning ingen mens.
Så verkar lovande att gubben blinkar nu, börja ligg nu så ni inte missar. Man ska inte vänta tills det blir enbart fast gubbe då kan det vara försent innan sperman når ägget.