• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Smurfananna
    fancyr skrev 2024-01-18 09:38:05 följande:
    Va märkligt. Har du tagit något test nyligen? 
    Ja vi kanske ses där :)
    Nej har inte tagit något test än i & med att det bara är 11 dagar sen jag hade ägglossning, med sonen plussade jag dagen innan bim & hade ingen nidis. Så jag hoppa ju såklart detta är det, men vill inte hoppas för mycket 😫
  • Pico

Tack Natalina, jag vågar inte hoppas på något, fick en tid för kontroll i nästa vecka så då får vi se varför testen visar positivt! 

gud vad tråkigt att höra om din morgon, lider verkligen med dig!!! ❤️

• fancyr
    Smurfananna skrev 2024-01-18 10:59:52 följande:
    Nej har inte tagit något test än i & med att det bara är 11 dagar sen jag hade ägglossning, med sonen plussade jag dagen innan bim & hade ingen nidis. Så jag hoppa ju såklart detta är det, men vill inte hoppas för mycket 😫
    Förstår 🙏
  • Fjällfärd
    fancyr skrev 2024-01-18 06:33:11 följande:
    Som jag kände på mig. Har iof sovit extremt dåligt, drömt mardrömmar och fått en infektion i kroppen så nu sjönk tempen under coverline och morgonens gravtest var blankt. Det var det.
    Åh nej ❤️ säger som de andra att testa ta ett annat märke eller digitalt. Ge inte upp förrän mensen har kommit. Håller tummarna för dig!
  • fancyr
    Fjällfärd skrev 2024-01-18 13:06:58 följande:
    Åh nej ❤️ säger som de andra att testa ta ett annat märke eller digitalt. Ge inte upp förrän mensen har kommit. Håller tummarna för dig!
    Tack snälla för pepp ❤️❤️ 
  • EmmyLO
    Kiwikiwi skrev 2024-01-18 10:41:16 följande:

Jag är gravid, så tacksam! Håller tummarna för er andra nu! ❤️

Åh, stort grattis! Glad för din skull <3
  • Smurfananna

Någon som har erfarenhet av RFSU testa tidigt? Köpte ett i dag men tänkte vänta till imorgonbitti då är det 2 dagar innan bim.. kommer blir så ledsen om de blir negativt🤯

• fancyr
    Smurfananna skrev 2024-01-18 18:42:01 följande:

Någon som har erfarenhet av RFSU testa tidigt? Köpte ett i dag men tänkte vänta till imorgonbitti då är det 2 dagar innan bim.. kommer blir så ledsen om de blir negativt🤯

Det var exakt detta test jsg använde när jag fick negativt efter två positiva från babyplan. läst Många trådar om att de är oberäkneliga. Jag köpte ett CB dock ej digitalt och tänkte ta imorgon bitti. 
  • Natalina1451
    Smurfananna skrev 2024-01-18 18:42:01 följande:

Jag tycker dom är bra 👌🏼 
  • Natalina1451

Jag blödde på rätt friskt under dagen och ringde tillslut till gynmottagningen som utförde min skrapning o de insisterade på att jag skulle komma in till gynakuten. Så jag var där efter jobbet och man kunde se en graviditet i livmodern. Mätte ungefär lika stor som jag tror själv att jag är gången 5+3 +- ett par-3 dagar sa läkaren. det fanns en antydan till hjärtslag men inget säkert, så fick en uppföljningstid om en vecka. 

det fanns också ett hematom som det blöder ifrån, precis som i förra graviditeten, då började jag också blöda första gången i vecka 5+ och det kom och gick till det sista hematomet som var 2 dagar innan vattnet gick 😩 så det känns ju bara som att det där Mardrömmen börjar om. om jag var orolig innan så är det ingenting mot hur orolig och rädd jag är nu, ska jag behöva föda ett dött barn i andra trimestern igen!?

Svar på tråden BIM JANUARI 2024