BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Tack Natalina, jag vågar inte hoppas på något, fick en tid för kontroll i nästa vecka så då får vi se varför testen visar positivt!
gud vad tråkigt att höra om din morgon, lider verkligen med dig!!! ❤️
Jag är gravid, så tacksam! Håller tummarna för er andra nu! ❤️
Någon som har erfarenhet av RFSU testa tidigt? Köpte ett i dag men tänkte vänta till imorgonbitti då är det 2 dagar innan bim.. kommer blir så ledsen om de blir negativt🤯
Någon som har erfarenhet av RFSU testa tidigt? Köpte ett i dag men tänkte vänta till imorgonbitti då är det 2 dagar innan bim.. kommer blir så ledsen om de blir negativt🤯
Jag blödde på rätt friskt under dagen och ringde tillslut till gynmottagningen som utförde min skrapning o de insisterade på att jag skulle komma in till gynakuten. Så jag var där efter jobbet och man kunde se en graviditet i livmodern. Mätte ungefär lika stor som jag tror själv att jag är gången 5+3 +- ett par-3 dagar sa läkaren. det fanns en antydan till hjärtslag men inget säkert, så fick en uppföljningstid om en vecka.
det fanns också ett hematom som det blöder ifrån, precis som i förra graviditeten, då började jag också blöda första gången i vecka 5+ och det kom och gick till det sista hematomet som var 2 dagar innan vattnet gick 😩 så det känns ju bara som att det där Mardrömmen börjar om. om jag var orolig innan så är det ingenting mot hur orolig och rädd jag är nu, ska jag behöva föda ett dött barn i andra trimestern igen!?