BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
hur långt efter är det man har ägglossning efter man fått positivt på ägglossningstest? någon som vet?
hur långt efter är det man har ägglossning efter man fått positivt på ägglossningstest? någon som vet?
Grattis till plusset, håller tummarna att det håller hela vägen 🤞🏻❤️
jag tycker också att stegringen ser fin ut, nu har inte jag fått den här graviditeten bekräftad ännu så vet inte hur det ser ut där inne. men bifogar min egen stegring denna månaden så du kan se. tycker det gick sjukt långsamt, men det är såklart ytterst individuellt.

tänkte att jsg ska lägga upp mina gravtest. Vet att man inte ska läsa av de såhär i efterhand men igår kom strecket inom utsatt tid och dagens kom oxå inom utsatt tid men det är svagare än gårdagens.
vad tror ni? Om ni inte ser något streck på nedersta säg det :)
blev kanske inte jätte bra kvalitet på bilderna :/
Jag tycker helt klart jag ser en antydan på översta! åh håller tummarna att det utvecklas imorgon!
Jag tror jag håller på att bli knäpp.
Haft sådan molvärk hela dagen och känslan /där kom mensen/? sprungit på toa så många gånger och förväntat mig mens, men icke. Bara luring. BIM är ju 20/1, så ska ju inte komma nu, men det lilla lilla rosa på pappret första torket Imorse satte grillor i huvudet. Det var liksom knappt märkbart rosa, hade inte sunt om jag inte hade tittat. Man blir ju knasig!
Hej känns inte så lovande här längre, 10 dagar sen ägglossning & det var lite ljusrosa ish flytning på pappret när jag gick på toaletten nu
beräknad bim är på lördag & jag har aldrig haft mellan blödningar förut..
Hej känns inte så lovande här längre, 10 dagar sen ägglossning & det var lite ljusrosa ish flytning på pappret när jag gick på toaletten nu
beräknad bim är på lördag & jag har aldrig haft mellan blödningar förut..
tänkte att jsg ska lägga upp mina gravtest. Vet att man inte ska läsa av de såhär i efterhand men igår kom strecket inom utsatt tid och dagens kom oxå inom utsatt tid men det är svagare än gårdagens.
vad tror ni? Om ni inte ser något streck på nedersta säg det :)
blev kanske inte jätte bra kvalitet på bilderna :/
Grattis till plusset, håller tummarna att det håller hela vägen 🤞🏻❤️
jag tycker också att stegringen ser fin ut, nu har inte jag fått den här graviditeten bekräftad ännu så vet inte hur det ser ut där inne. men bifogar min egen stegring denna månaden så du kan se. tycker det gick sjukt långsamt, men det är såklart ytterst individuellt.