BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Håller tummarna att läkaren ger dig bra besked!
usch det låter jobbigt! vad gör du för att läka? tänker på dig.
Tack!
Ingneting egentligen, jag hoppas att tiden ska läka. jobbar på för att tiden ska gå snabbare, var sjukskriven till den 26/12 men har jobbat sen den 8/1.
Hej!
Jag är ny här. Jag är 35 och min partner är 40 och vi har försökt att bli gravida i snart 3,5 år utan resultat. Under tiden gjorde vi tre misslyckade IVF försök. Efter IVF har vi tagit en paus på ett halvår för att kroppen skulle återhämta sig och vi har försökt på egen hand. Efter årsskiftet skulle vi fortsätta med olika utredningar och IVF men den 11:e januari fick jag mitt första ever positivt graviditetstest. Helt sjukt 🙌🤯
I och med att vi har försökt så länge är jag extremt orolig nu att det inte kanske går hela vägen och därför testar jag varje dag. Har mycket kontrollbehov. Det känns både bra och dåligt för jag oroar mig så mycket att mina test inte utvecklas så snabbt/bra som jag hoppats på. Man har ju sett på nätet hur snabbt testen kan utvecklas.
Jag har ingen jag kan prata med om detta då vi inte har berättat för någon än, och min sambo är inte så insatt i frågor om hcg. Jag skulle verkligen uppskatta lite pepp och om ni kan titta på min stegring och säga vad ni tycker. Tack så mycket 🙏
Hej!
Jag är ny här. Jag är 35 och min partner är 40 och vi har försökt att bli gravida i snart 3,5 år utan resultat. Under tiden gjorde vi tre misslyckade IVF försök. Efter IVF har vi tagit en paus på ett halvår för att kroppen skulle återhämta sig och vi har försökt på egen hand. Efter årsskiftet skulle vi fortsätta med olika utredningar och IVF men den 11:e januari fick jag mitt första ever positivt graviditetstest. Helt sjukt 🙌🤯
I och med att vi har försökt så länge är jag extremt orolig nu att det inte kanske går hela vägen och därför testar jag varje dag. Har mycket kontrollbehov. Det känns både bra och dåligt för jag oroar mig så mycket att mina test inte utvecklas så snabbt/bra som jag hoppats på. Man har ju sett på nätet hur snabbt testen kan utvecklas.
Jag har ingen jag kan prata med om detta då vi inte har berättat för någon än, och min sambo är inte så insatt i frågor om hcg. Jag skulle verkligen uppskatta lite pepp och om ni kan titta på min stegring och säga vad ni tycker. Tack så mycket 🙏

Hej!
hur sent kom missfallet?
Min senaste graviditer slutade i MA. vilket kom som en riktigt chock, då jag aldrig hade upplevt ett innan. bröt ihop totalt.
Känslan efter visar verkligen hur gärna man vill ha detta, oron och rädslan lika så. Jag misstänker att nästa gång jag plussat kommer jag vara livrädd och vänta på samma utgång som förra gången, Hoppas du kanske jag någon nära eller någonstans där du kanske kan ventilera dina känslor och tankar, tror dem äter upp en annars.
Imorse tog jag ett nytt gravtest. Kanske kunde antyda ett streck men svagare än igår :( vet inte hur jag ska tolka detta..
tänkte att jsg ska lägga upp mina gravtest. Vet att man inte ska läsa av de såhär i efterhand men igår kom strecket inom utsatt tid och dagens kom oxå inom utsatt tid men det är svagare än gårdagens.
vad tror ni? Om ni inte ser något streck på nedersta säg det :)

blev kanske inte jätte bra kvalitet på bilderna :/