• Anonym (Anna)

Träffar min dejt någon annan?

Hej.
    Jag har börjat träffat en kille som jag gillar mycket. 
    Han har använt Tinder tidigare och har kvar sin profil.

Saken är att han tidigare alltid har varit på samma avstånd (samma avstånd som från mig och honom) när man kollar hans profil. 
    Senaste två veckorna när han har varit ledig och vi inte har kunnat ses så har jag gått in och kollat och då står det att han är på ett annat avstånd, som är ganska långt ifrån hans hem, han har varit på det andra avståndet i princip hela tiden.
    Sedan åker han hem i några timmar för att sedan komma tillbaka till kortare avståndet, och han har även varit där hela nätterna ibland.

Jag vet inte vad jag ska tro om det? Verkar det som han träffat någon annan? Och vad tycker ni att jag ska göra?

• Svar på tråden Träffar min dejt någon annan?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Hmm) skrev 2023-12-17 22:10:25 följande:

Ok hela nätterna också... Ja vad ska man göra... Har ni kommit överens om att vara exklusiva? För det verkar som att han träffar andra också. Du kanske inte ens var den han träffade först av er två.

Jag trodde först att det kanske handlade om att han hälsade på någon vän.
    men att han varit där hela nätterna som gör att jag börjar fundera hur det ligger till.

Vi har inte pratat om att vi är exklusiva.
    Han har bara sagt att han gillar mig mycket och han inte känt så för någon på länge och sånt så jag trodde att vi hade nånting.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:14:57 följande:
    I nästan två månader nu. 

Jag tyckte vi klickade bra och jag trodde han tyckte om mig lika mycket också, men varför skulle han börja dejta någon annan samtidigt Isåfall? 
    Han berättade även att han inte hade dejtat på länge innan vi började träffas. 

Okej om han sagt att han inte dejtat på ett tag så är det väl så. 

i börjannav en relation är det ju som allra mest oroligt. Ganska skönt också inte vara alldeles genomskinlig på en gång. Fortsätta leva sitt liv utan att redogöra allt.
    Men frågan är vara hur långt ni kommit med att beskriva era känslor för varandra.
    Du skriver att du trodde han tyckte om dig lika mycket. Har han sagt i ord något om hur han känner för dig?

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:22:06 följande:
    men att han varit där hela nätterna som gör att jag börjar fundera hur det ligger till.

Han har bara sagt att han gillar mig mycket och han inte känt så för någon på länge och sånt så jag trodde att vi hade nånting.
    Ja, det kanske ni har, men han är singel så... Kanske ta snacket om att inte träffa andra?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:22:06 följande:

Okej, då har han ju verkligen bekräftat att han har känslor för dig.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Dejting) skrev 2023-12-17 22:23:23 följande:

Okej om han sagt att han inte dejtat på ett tag så är det väl så. 

i börjannav en relation är det ju som allra mest oroligt. Ganska skönt också inte vara alldeles genomskinlig på en gång. Fortsätta leva sitt liv utan att redogöra allt.
    Men frågan är vara hur långt ni kommit med att beskriva era känslor för varandra.
    Du skriver att du trodde han tyckte om dig lika mycket. Har han sagt i ord något om hur han känner för dig?

Ja, Han sa att han fick starka känslor för mig.
    och jag för honom också, så jag har inte ens tänkt på någon annan kille sedan vi började träffas.
    Är det konstigt om jag inte vill fortsätta träffas om han nu har dejtat någon annan samtidigt? 
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:26:55 följande:
    Ja, Han sa att han fick starka känslor för mig.
    och jag för honom också, så jag har inte ens tänkt på någon annan kille sedan vi började träffas.
    Är det konstigt om jag inte vill fortsätta träffas om han nu har dejtat någon annan samtidigt? 
    Du ska inte dumpa honom nu. Försök med alla medel tänka på något annat. Kanske till och med ta bort ditt tinderkonto. Låt absolut inte de här funderingarna styra.
  • Anonym (?)
    Anonym (Dejting) skrev 2023-12-17 22:19:01 följande:
    Och där dök den där ilskna butterkakan upp igen. 
    Och med det menar du vad??
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (?) skrev 2023-12-17 22:30:37 följande:
    Och med det menar du vad??
    Det jag skrev 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Dejting) skrev 2023-12-17 22:30:01 följande:
    Du ska inte dumpa honom nu. Försök med alla medel tänka på något annat. Kanske till och med ta bort ditt tinderkonto. Låt absolut inte de här funderingarna styra.
    Okej. Ska jag börja dejta andra killar också tills vi pratat om att vi är exklusiva?
    För jag trodde på något sätt att vi inte dejtade andra samtidigt.
  • Fjäril kär

Varför är ni båda kvar på Tinder om ni dejtar varandra?

Där har du förmodligen största orsaken till att han eventuellt dejtar andra.. Han kan ju tro samma sak om dig?

Svar på tråden Träffar min dejt någon annan?