• Anonym (Anna)

Träffar min dejt någon annan?

Hej.
    Jag har börjat träffat en kille som jag gillar mycket. 
    Han har använt Tinder tidigare och har kvar sin profil.

Saken är att han tidigare alltid har varit på samma avstånd (samma avstånd som från mig och honom) när man kollar hans profil. 
    Senaste två veckorna när han har varit ledig och vi inte har kunnat ses så har jag gått in och kollat och då står det att han är på ett annat avstånd, som är ganska långt ifrån hans hem, han har varit på det andra avståndet i princip hela tiden.
    Sedan åker han hem i några timmar för att sedan komma tillbaka till kortare avståndet, och han har även varit där hela nätterna ibland.

Jag vet inte vad jag ska tro om det? Verkar det som han träffat någon annan? Och vad tycker ni att jag ska göra?

• Svar på tråden Träffar min dejt någon annan?
  • Anonym (Dejting)

Hur länge har ni dejtat?

låter som om han har någon annan dejt också. Det är ju oftast så tyvärr.

• Anonym (Hmm)

Det är inte så att han typ.... jobbar? Eller har en vän som bor där?

• Anonym (Dejting)

Det kan också vara föräldrarnas hem.

Bruksr han inte berätta lite om sin fritid?

• Anonym (Hmm)

Ok hela nätterna också... Ja vad ska man göra... Har ni kommit överens om att vara exklusiva? För det verkar som att han träffar andra också. Du kanske inte ens var den han träffade först av er två.

• Anonym (X)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 21:47:17 följande:
    Träffar min dejt någon annan?

Hej.
    Jag har börjat träffat en kille som jag gillar mycket. 
    Han har använt Tinder tidigare och har kvar sin profil.

Saken är att han tidigare alltid har varit på samma avstånd (samma avstånd som från mig och honom) när man kollar hans profil. 
    Senaste två veckorna när han har varit ledig och vi inte har kunnat ses så har jag gått in och kollat och då står det att han är på ett annat avstånd, som är ganska långt ifrån hans hem, han har varit på det andra avståndet i princip hela tiden.
    Sedan åker han hem i några timmar för att sedan komma tillbaka till kortare avståndet, och han har även varit där hela nätterna ibland.

Jag vet inte vad jag ska tro om det? Verkar det som han träffat någon annan? Och vad tycker ni att jag ska göra?

Kan finnas flera naturliga orsaker till det. Ta inte ut något i förskott.

Men samtidigt är det nog vanligt att man håller igång mer än en person i taget när det handlar om Tinder.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Dejting) skrev 2023-12-17 22:07:07 följande:

Hur länge har ni dejtat?

låter som om han har någon annan dejt också. Det är ju oftast så tyvärr.

I nästan två månader nu. 

Jag tyckte vi klickade bra och jag trodde han tyckte om mig lika mycket också, men varför skulle han börja dejta någon annan samtidigt Isåfall? 
    Han berättade även att han inte hade dejtat på länge innan vi började träffas. 
  • Anonym (?)

....och alla på forumet skulle kunna veta det ...hurrdå?
    Ta ansvar för ditt liv och de du träffar, eller - dejta inte på nätet om du är så osäker.

• Anonym (Dejting)
    Anonym (?) skrev 2023-12-17 22:16:31 följande:

....och alla på forumet skulle kunna veta det ...hurrdå?
    Ta ansvar för ditt liv och de du träffar, eller - dejta inte på nätet om du är så osäker.

Och där dök den där ilskna butterkakan upp igen. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:14:57 följande:
    I nästan två månader nu. 

Jag tyckte vi klickade bra och jag trodde han tyckte om mig lika mycket också, men varför skulle han börja dejta någon annan samtidigt Isåfall? 
    Han berättade även att han inte hade dejtat på länge innan vi började träffas. 
    Möjligt, men har ni kommit överens om att vara exklusiva eller inte? För annars är det ju fritt fram. I dagens dejtingvärld ska man aldrig anta.... Spelar ingen roll hur bra man klickar så är det bra att ha korten på bordet.
  • Anonym (X)
    Anonym (Dejting) skrev 2023-12-17 22:09:59 följande:

Det kan också vara föräldrarnas hem.

Bruksr han inte berätta lite om sin fritid?

Precis. Troligtvis finns en naturlig anledning.
Svar på tråden Träffar min dejt någon annan?