• Oväntadedrömmen

Bf September 2024

Hej på er. Vad jag sett finns ingen tråd för oss med bf i september. Hade varit kul aty följas åt i denna rollercoaster av känslor och hormoner.

Jag var gravid sist för exakt 16 år sedan. Så jag känner mig helt ny igen på allt. 😅

• Svar på tråden Bf September 2024
  • Smultron1
    Kiwikiwi skrev 2024-02-11 15:31:43 följande:
    Absolut, har velat fram och tillbaka men inte orkat sitta flera timmar på aktuten på helgen (när mindre personal), nu är de ju snart måndag iallafall, ska kriga för att få träffa läkare och UL.
    Hur har det gått för dig??
  • Kiwikiwi
    Smultron1 skrev 2024-02-12 19:22:56 följande:
    Hur har det gått för dig??
    Tyvärr missfall 🥺 men försöker att inte blir alltför deppig. Ska försöka igen så fort slutat blöda, försöker tänka att jag är glad att kroppen hanterade det själv (att de inte blev missade abortion). Tack för att du frågar! Ett syskon i september var såå perfekt för oss, men nu blir de inte så.
  • Klobibblan
    Kiwikiwi skrev 2024-02-12 19:33:00 följande:
    Tyvärr missfall 🥺 men försöker att inte blir alltför deppig. Ska försöka igen så fort slutat blöda, försöker tänka att jag är glad att kroppen hanterade det själv (att de inte blev missade abortion). Tack för att du frågar! Ett syskon i september var såå perfekt för oss, men nu blir de inte så.
    Vad tråkigt, jag beklagar 😞🌷 Ja, det är helt rätt inställning 🙏🏼
  • Pico

Beklagar Kiwikiwi - jag gick igenom missfall i december och lyckades bli gravid direkt igen, så du har alla chanser, håller tummarna för dig ❤️

• Symetrical
    Kiwikiwi skrev 2024-02-12 19:33:00 följande:
    Beklagar, men håller med om att det är bättre att det sker tidigt, om det ändå inte skall gå vägen. Bara på?t igen 👊🏼❤️
  • Eurotamandua

Klobibblan, ska du gå vidare med NIPT?
    Jag ska göra ultraljudsdelen för KUB nästa fredag, och rekomenderas vidare NIPT kommer jag göra det också. Är ju bara sannolikheter som beräknas, så får ta ställning därefter.
    Såklart nervös, man vill ju ha goda chanser för ett friskt barn.

Svar på tråden Bf September 2024