• Oväntadedrömmen

Bf September 2024

Hej på er. Vad jag sett finns ingen tråd för oss med bf i september. Hade varit kul aty följas åt i denna rollercoaster av känslor och hormoner.

Jag var gravid sist för exakt 16 år sedan. Så jag känner mig helt ny igen på allt. 😅

• Svar på tråden Bf September 2024
  • anasi
    Symetrical skrev 2024-02-27 18:03:45 följande:
    Den syns väldigt väl! Och japp, såvida det inte är en väldigt missvisande bild är det definitivt en liten flicka 🥰

Åh nu blir jag nyfiken! Kan du inte berätta mer hur du ser det? 

Jag ser inte ens nubben ju! :P

Vi ska på UL tisdag nästa vecka, hoppas vi får en bra bild då!

Har tre pojkar här hemma. Är inställd på en pojk till, men kanske kanske blir det en liten flicka? :) 

• Symetrical
    anasi skrev 2024-02-27 20:15:39 följande:

Åh nu blir jag nyfiken! Kan du inte berätta mer hur du ser det? 

Jag ser inte ens nubben ju! :P

Vi ska på UL tisdag nästa vecka, hoppas vi får en bra bild då!

Har tre pojkar här hemma. Är inställd på en pojk till, men kanske kanske blir det en liten flicka? :) 

Spännande! 😀 Jag har ul idag, så får se om jag ser könet då. Blir nog svårt att undvika 😆 Vi har också tre pojkar sen innan, så är också fullständigt inställd på en till 🥰

Nubben är vid de övre strecket jag ritat ut och ryggraden är det undre strecket. Man kollar vinkeln på nubben i förhållande till ryggraden genom att dra ett streck genom urinblåsan. Är vinkeln över 30 grader är det en pojke och under 30 en flicka 😊 Dock kan ju vissa bilder luras lite, varför det är bra om man har flera stycken och allra bäst om man får en film!
    (Hoppas att det är okej att jag lånade din bild Drömlivet..? 😅)
  • Rebeckall

Hej. Jag har bf 4 september och var på kub idag. Är det någon som vill gissa kön som är lite kunnig i nub eller skallteorin ?  
  • Platysma
    DrömlivetiHD skrev 2024-02-27 10:29:37 följande:
    När har ni tid? :)

Det är ett tag kvar.. 20:e mars :) Men har NIPT oxå (närmar mig 40 så kör hela arsenalen) den 4:e så kanske får svar på den ngn vecka innan. 

• anasi
    Symetrical skrev 2024-02-28 07:15:40 följande:
    Spännande! 😀 Jag har ul idag, så får se om jag ser könet då. Blir nog svårt att undvika 😆 Vi har också tre pojkar sen innan, så är också fullständigt inställd på en till 🥰

Nubben är vid de övre strecket jag ritat ut och ryggraden är det undre strecket. Man kollar vinkeln på nubben i förhållande till ryggraden genom att dra ett streck genom urinblåsan. Är vinkeln över 30 grader är det en pojke och under 30 en flicka 😊 Dock kan ju vissa bilder luras lite, varför det är bra om man har flera stycken och allra bäst om man får en film!
    (Hoppas att det är okej att jag lånade din bild Drömlivet..? 😅)

Åh, berätta hur det gick på UL!

tisdag känns sååååå långt bort, fast det egentligen är kort :P

Nu har jag verkligen snöat in mig på nub-teorin!Tungan ute sökte på det på tiktok och finns hur mycket som helst!

denna veckan berättade jag på jobbet, fast många hade redan gissat eftersom jag redan har orimligt stor mage för att bara vara i vecka 14!

• Symetrical
    Rebeckall skrev 2024-02-28 13:53:05 följande:
    Hej. Jag har bf 4 september och var på kub idag. Är det någon som vill gissa kön som är lite kunnig i nub eller skallteorin ?  
    Detta ser ut att vara en liten flicka 🥰
    Såg allt bra ut på kuben? 
  • Symetrical
    anasi skrev 2024-02-28 21:26:26 följande:

Åh, berätta hur det gick på UL!

tisdag känns sååååå långt bort, fast det egentligen är kort :P

Nu har jag verkligen snöat in mig på nub-teorin!Tungan ute sökte på det på tiktok och finns hur mycket som helst!

denna veckan berättade jag på jobbet, fast många hade redan gissat eftersom jag redan har orimligt stor mage för att bara vara i vecka 14!

Allt såg fint ut på ul! Syntes tydligt att det var ytterligare en liten pojke till klanen 🥰 Vet att mannen gärna hade velat ha en flicka, men jag tycker att det känns tryggt och på något sätt självklart med en pojke till 💚
  • DrömlivetiHD
    Symetrical skrev 2024-02-27 18:03:45 följande:
    Den syns väldigt väl! Och japp, såvida det inte är en väldigt missvisande bild är det definitivt en liten flicka 🥰
    Vi har 2 flickor hemma så då blir det kanske en till då 🥰

Och ja, självklart var det ok att du lånade bilden.

Skönt att allt såg bra ut på ett UL också 😍 
  • Rebeckall
    Symetrical skrev 2024-02-29 06:45:49 följande:
    Detta ser ut att vara en liten flicka 🥰
    Såg allt bra ut på kuben? 

Allt såg jättebra ut och låg sannolikhet på kromosomavvikelser ☺️

jag tyckte också det såg ut som en flicka och det skulle vara så roligt om det var de då jag har två grabbar sen tidigare och deras högsta önskan är en lillasyster 😍

• Hannis1983
    Symetrical skrev 2024-02-29 06:50:22 följande:
    Allt såg fint ut på ul! Syntes tydligt att det var ytterligare en liten pojke till klanen 🥰 Vet att mannen gärna hade velat ha en flicka, men jag tycker att det känns tryggt och på något sätt självklart med en pojke till 💚
    En gång pojkmamma alltid pojkmamma? Känner igen mig ❤️
Svar på tråden Bf September 2024