Min sambo bryr sig inte om jag äter eller ej
min sambo skiter i om jag äter eller inte Inprincip.
haft anorexia sen tidigt i tonåren, men nu kommer tankarna tilbaks. jag kan inte se något annat än att jag behöver gå ner i vikt just nu. Jag försöker värkligen motstå alla jobbiga tankar o tvingar i mig mat endå, men min sambo värkar inte bry sig alls. Jag har sagt till han att jag fått jobbiga tankar o att jag gärna vill att han hjälper mig så gott som går, tex hjälper o Stöttar med o fråga vad jag ätit osv. Men jag får ingen hjälp av han, o jag vill inte höra av mig till en ätstörnings enhet Igen de triggas ju lite av de.
jag vet inte hur jag ska få han att förstå alvaret som kan bli om jag fortsätter, jag vill ju inte detta men jag får ju inte någon som helst hjälp på vägen. o visst jag har ett ansvar själv men i en relation ska man väll stötta i hjälpa varandra. Får nästan känslan av att han skiter i om jag går ner så pass mycket att jag knappt kan stå upp , som att de nästan är de han vill, att han vill att jag ska bli smalare..
o snälla någon snäll själ som kan hjälpa mig med vad jag ska göra. o helst inte ta kontakt med någon psykolog då jag känner att de inte hjälper o mest triggar mer utav de! Tacksam för svar!