• MHe86

Bf Oktober 2024

Hejsan!

Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
    Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. Skrattande

Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.

• Svar på tråden Bf Oktober 2024
  • JustLikeHoney
    Användare50 skrev 2024-02-14 21:56:33 följande:
    Jaa jag förstår, jag känner med att jag skulle vilja veta med säkerhet om jag får ett sådant resultat och skulle helst vilja göra NIPT. Jag förstod inte riktigt, varför är du kluven till NIPT den här gången?

Jag har ju inte ens gjort KUB än så vet inte hur det kommer se ut men.. tankarna springer ju iväg ändå:P
    Ffa pga av kostnaden, om det är värt liksom. Om kub visar okej siffror så känns det onödigt. 
  • JustLikeHoney
    Flowerpower33 skrev 2024-02-15 09:32:31 följande:

Jag fick 2-3 på veckoindikatorn idag (ÄL+14) och mina clearblue verkar öka bra, så var nog defekta test från easy at home. Sån himla lättnad, har gått ett dygn nu och trott på missfall, hemsk. Så himla skönt att det verkar öka på bra! 

Vad skönt. Jag skulle inte våga testa mer än Max två ggr pga onödig oro. men Du skulle väl lämna s-hcg idag så du får veta hur stegringen ser ut, spännande!
  • Heybae
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-02-15 07:38:57 följande:
    Det behöver inte vara mf, det är ju vanligt med blödningar såpass tidigt! Håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower}
    Negativt test hos barnmorskan nyss. Antar det är ett tidigt missfall och inväntar nu blödning.
    Fick tid för VUL på tisdag men lär ju inte visa något. 😭😭
  • Flowerpower33
    JustLikeHoney skrev 2024-02-15 11:55:45 följande:
    Vad skönt. Jag skulle inte våga testa mer än Max två ggr pga onödig oro. men Du skulle väl lämna s-hcg idag så du får veta hur stegringen ser ut, spännande!
    Ja alltså på ett sätt kan det ge mer oro om det inte ökar som det borde, men jag vill typ gärna ha den kontrollen och vara förberedd på det då också. Tänkte testa fram till 3+ iallafall sen sluta 😂 

Ja precis, borde få svar senare idag och hoppas det är minst 150 då 🙏🏼 då kommer jag nog känna mig mycket lugnare. känner mig dock redan lugnare med 2-3 på clearblue. 
  • Flowerpower33
    Heybae skrev 2024-02-15 12:20:20 följande:
    Negativt test hos barnmorskan nyss. Antar det är ett tidigt missfall och inväntar nu blödning.
    Åh nej, beklagar verkligen. Urinet kan inte bara ha varit väldigt utspätt? Vilken vecka är du i? 🌸
  • Heybae
    Flowerpower33 skrev 2024-02-15 12:24:23 följande:
    Åh nej, beklagar verkligen. Urinet kan inte bara ha varit väldigt utspätt? Vilken vecka är du i? 🌸
    Testet hemma visar bara super svagt positivt (tog det nyss) använt clearblue digital de andra två gångerna så har inget att jämföra med. 5+2 enligt Natural cycle.
    Så får väl invänta blödning. Får se på VUL på tisdag så allt kommer ut iallafall. Finns inget hopp kvar, utan är säker på att det är missfall.

Lite dålig upplösning på bilderna här på familjeliv men man ser lite super svagt rött.
  • JustLikeHoney
    Heybae skrev 2024-02-15 13:01:36 följande:
    Testet hemma visar bara super svagt positivt (tog det nyss) använt clearblue digital de andra två gångerna så har inget att jämföra med. 5+2 enligt Natural cycle.
    Så får väl invänta blödning. Får se på VUL på tisdag så allt kommer ut iallafall. Finns inget hopp kvar, utan är säker på att det är missfall.

Lite dålig upplösning på bilderna här på familjeliv men man ser lite super svagt rött.
    Åh vad tråkigt, beklagar verkligen 
  • Anonym (ENellerTVÅ)

Igår 4+6 kom äntligen clearblue?s 3+. Har varit gravid så många gånger och har mängder med missfall i bagaget. Detta är ju ingen säkerhet men har aldrig fått 3+ så tidigt förut. Nu fortsätter jag hålla mina tummar och tår att det är ngn som växer där inne!!!

• Nimet123
    Heybae skrev 2024-02-15 12:20:20 följande:
    Åh nej, beklagar verkligen😞Är själv jätte nojjig, symtomen finns inte kvar är i samma vecka som dig. Hoppas på det bästa🙏
  • Heybae
    Nimet123 skrev 2024-02-15 15:43:27 följande:
    Åh nej, beklagar verkligen😞Är själv jätte nojjig, symtomen finns inte kvar är i samma vecka som dig. Hoppas på det bästa🙏
    Tack 🌸 jag är sååå förvirrad. Tog ett test till nyss och har då hållt mig i ca 3,5 h och nu är testet starkare än det jag tog för 3,5h sen där jag hade hållt mig i ca 1h.
    Samma RFSU test.  Hur kunde det vara helt negativt hos BM när samma dag bara någon timme senare så har jag svagt streck på testerna hemma? 
    Det fortsätter komma brunt när jag torkar mig...
    Ska ju på VUL på tisdag men är sååå långt ditt. Men är ändå inställd på missfall så kan vara skönt att se så allt kommer ut på VUL.

Svar på tråden Bf Oktober 2024