Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hej,
gravid i v6 (5+5) med ivf.
någon mer som har fått problem med magen? har en ibs i botten som kan påverka med. Det bränner, spänner och krampar. Har också en del smärta i livmodern/äggstockar. gjorde ultraljud förra veckan för var orolig men allt såg normalt ut. Känns ungefär som när jag blev överstimulerad i november och då gjordes en totalfels. Denna ivf har jag varit ostimulerad.
Hej! Finns det kvar platser i fb-gruppen? Kan någon isåfall länka?
Hej! Finns det kvar platser i fb-gruppen? Kan någon isåfall länka?
Började blöda efter sex idag, rött färskt. På vul för drygt en vecka sen sa läkaren att det fanns rodnad på livmodertappen o att den var lättblödande men jag har inte blött en droppe förrän efter sex idag. Är det fler som blött efter sex utan att det ledde till missfall? Blir orolig. Är i vecka 9.
V 10+1 och min mage löper amok. Får gå rätt ofta och är inte förstoppad. Lätt illamående hela dagen och tar mig typ upp ur sängen 2h/ dag. Har ni nå tips och trix som funkar för er? BM tycker jag ska prata med Specmödravården om sjukskrivning men ska inte dit förän 26/3 då behöver ju jobbet veta vilket jag inte är pepp på Än. Börjar känna mig deprimerad av alla dessa symtom Som gör en så seg.
Började blöda efter sex idag, rött färskt. På vul för drygt en vecka sen sa läkaren att det fanns rodnad på livmodertappen o att den var lättblödande men jag har inte blött en droppe förrän efter sex idag. Är det fler som blött efter sex utan att det ledde till missfall? Blir orolig. Är i vecka 9.
Hej ! 👋
Hur går det för er alla? Någon med något galet sug just nu? Någon som vart på ultraljud och vill dela med sig?:)