• MHe86

Bf Oktober 2024

Hejsan!

Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
    Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. Skrattande

Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.

• Svar på tråden Bf Oktober 2024
  • EnKatta
    Jossolo skrev 2024-02-01 17:58:06 följande:

Tjejer! en fråga. jag plussade med ?gravid 1-2veckor? i onsdags. 
    tror ni jag kan testa digitalt nu på onsdag igen och det förhoppningsvis står 2-3veckor? 
    Är så orolig över att detta inte skall gå vägen..

Jag skulle vänta iallafall 8-9 dagar då det kan vara gränsfall att det ändrats till 2-3 på 2 vecka. Det beror förstås på om du fick positivt tidigt eller sent på 1-2 ?skalan? 😊
  • Jossolo
    EnKatta skrev 2024-02-01 18:57:49 följande:

På 1 vecka, skulle det naturligtvis vara 😊

Oekj tack😘 Då får jag vänta lite till ☺️
  • Anonym (Lycklig)

Jag har ett barn som jag slutade nattamma förra veckan. Igår började det rinna mjölk ur ena bröstet vilket var märkligt, det har det inte gjort innan. De senaste dagarna har jag frusit konstant förutom på nätterna då kokar jag. Ingen större aptit heller men kunde anta att det är pga man slutat amma, man äter som ett monster undertiden man ammar haha. 

Jag bara kände på mig att jag är gravid. Tog test imorse & visst är jag det. Sist gång gick vi igenom en ivf så jag är otroligt chockad & lycklig att jag för första gången är gravid utan medicinsk hjälp. Hoppas den vill hålla kvar Hjärta

• Nimet123
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-02-02 12:24:29 följande:

Jag har ett barn som jag slutade nattamma förra veckan. Igår började det rinna mjölk ur ena bröstet vilket var märkligt, det har det inte gjort innan. De senaste dagarna har jag frusit konstant förutom på nätterna då kokar jag. Ingen större aptit heller men kunde anta att det är pga man slutat amma, man äter som ett monster undertiden man ammar haha. 

Jag bara kände på mig att jag är gravid. Tog test imorse & visst är jag det. Sist gång gick vi igenom en ivf så jag är otroligt chockad & lycklig att jag för första gången är gravid utan medicinsk hjälp. Hoppas den vill hålla kvar Hjärta

Grattis❣️
  • MHe86
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-02-02 12:24:29 följande:

Grattis Hjärta
  • MHe86

Här har jag åkt på en dunderförkylning  Näsan rinner och jag nyser hela tiden. Självklart så är jag oroligt om det påverkar det lilla fröet nånting. Var tvungen att avboka tiden på hc, skulle kolla blodtrycket. Hoppas man hunnit bli frisk till provtagningen på måndag. Jag verkligen hatar att vara sjuk. Blir jätte känslig och gråter lätt då och det blev ju så mycket värre med alla humörsvängningar jag redan har Obestämd

• Emha88

Åh, jag är också jätteförkyld.
    Haft feber ett par dagar och tagit alvedon när det känts "kris".
    Är ensam hemma med sonen ett par dagar.
    Och då finns inte riktigt tiden att vara "klubbad".
    Känns som mitt börjat vända lite idag iaf.
    Ingen risk att det drabbar bebis i magen.
    När jag väntade sonen blev jag supersjuk i influensa med hög feber och kräkningar.
    Han blev perfekt ändå🥰.
    Hur långt gångna är ni nu?
    Jag går in i vecka 6 (5+0) imorgon. Så skönt för varje ny vecka 🙏.

• Jossolo
    Emha88 skrev 2024-02-03 07:06:35 följande:

Åh, jag är också jätteförkyld.
    Haft feber ett par dagar och tagit alvedon när det känts "kris".
    Är ensam hemma med sonen ett par dagar.
    Och då finns inte riktigt tiden att vara "klubbad".
    Känns som mitt börjat vända lite idag iaf.
    Ingen risk att det drabbar bebis i magen.
    När jag väntade sonen blev jag supersjuk i influensa med hög feber och kräkningar.
    Han blev perfekt ändå🥰.
    Hur långt gångna är ni nu?
    Jag går in i vecka 6 (5+0) imorgon. Så skönt för varje ny vecka 🙏.

Krya på er! Både dig och MHE86! 

Jag blrjar bli förkyld här med men hoppas det avtar 😂 
    Jag går förhoppningsvis in i v 5 (4+0) idag. Tog ett RFSU tidigt test i förrgår som vart positivt. Sen igår bär jag inte druckit något och hållet mig i 3h så tog jag ett digitalt test från CB som visa ?inte gravid? 😭😭 
    Hoppas verkligen det var för jag inte höll mig tillräckligt. Skall åka iväg innan jobbet till apoteket kl9 och köpa nytt test och testa direkt. Hållet mig heeeela natten nu 😅

• Bolla99

Jossolo: kan inte Citera dig, men hade du fått positivt på digitala tidigare och nu ?ej gravid?? <3

Svar på tråden Bf Oktober 2024