• Drbutt

Stringkalsonger

Har en lite fundering, jag har länge varit användare av stringkalsonger, totalt ca 15 år, varav dom 7 senaste åren har jag enbart använt och ägt string. 

I början av mitt användande var det väldigt svårt att hitta ställen som sålde string för män. Numer med internet är det väldigt enkelt. 

Därav kommer min fråga, är det många män som idag använder sig av string? Det säljs lite överallt online, samt att tyda på recensioner på dessa onlinebutiker så finns det gott om användare. 

Tänker även att trenden med träningstights, tightare byxor gjort att kanske fler börjat använda stringkalsonger. 

Använder du string? Vet du någon som gör de? Börjar det bli accepterat? Visar du att du använder det eller gömmer du de? 

• Svar på tråden Stringkalsonger
  • Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-04 12:33:51 följande:
    Du tror att bakterierna försvinner för att du torkar dig? Att det är hygienskt att ha ett snöre mot ditt rövhål?

Du kan köpa allt på nätet. Så länge de kan tjäna pengar, så säljs det. Knappast så att du kan gå och köpa dina "kalsonger" i en vanlig butik.

Det går absolut att köpa i vanliga butiker som säljer märkesunderkläder. Du tror på fullaste allvar att stora märken som Calvin Klein, Versace och Armani har manliga modeller iklädda i damstringtrosor på deras hemsida och säljer damtrosor som herrkalsonger.
    Är du på riktigt nu????

• videofotografen

Jag hade stundtals string när jag var tonåring men tyckte att det var lite äckligt med "snöret i röven" så idag är det bara nedanstående som gäller. Åtminstone sommartid när det är varmt och i synnerhet på badstranden. Glad

• Chaufförlastbil

Tycker synd att det inte är lika normalt med stringkalsonger som med stringtrosor.

Jag skäms lite för att jag använder stringkalsonger typ dagligen. Men det är dem bästa och skönaste kalsonger jag har. 

Byter aldrig om offentligt eller på jobbet i string så någon annan kan se. Låsas gå på toa och byter byxor där så att ingen skall se.

Min sambo tycker att det är sexigt med string på mig.

• Porjus

Jag använder nästan bara string nu för tiden, har gjort några år nu. Det är inget jag varken döljer eller visar på något sätt.  För mej är det bara en modell av underkläder, det är den jag tycker är skönast helt enkelt. 

Men ja, det är konstigt att det inte är mer normaliserat. 
    Det är ju trots allt bara en modell av kallingar vi pratar om. 

• Porjus
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 06:09:50 följande:

Snygga kallingar!

Vem skrev du till?
  • Anonym (T)

Dig

Porjus skrev 2025-02-05 07:20:07 följande:
    Vem skrev du till?
  • Anonym (Sämsta plagget ever.)

Fruktansvärt fult och omanligt. Finns nog inget mer emaskulerande en man kan bära. 

• Porjus

Det är bara ett par vanliga stringkallingar, men tack. 

Anonym (T) skrev 2025-02-06 01:38:03 följande:

Dig

• James01
    Porjus skrev 2025-02-05 05:50:34 följande:

Jag använder nästan bara string nu för tiden, har gjort några år nu. Det är inget jag varken döljer eller visar på något sätt.  För mej är det bara en modell av underkläder, det är den jag tycker är skönast helt enkelt. 

Men ja, det är konstigt att det inte är mer normaliserat. 
    Det är ju trots allt bara en modell av kallingar vi pratar om. 

Jäkligt snygg modell. Vilket märke är det på kalsongerna?
  • Anonym (Erkänn istället)
    Porjus skrev 2025-02-05 05:50:34 följande:

Det är inget jag varken döljer eller visar på något sätt. 

... säger han och lägger upp en bild där han visar upp sig.Kräks
  • Porjus
    James01 skrev 2025-02-06 17:01:42 följande:

Dessa har jag faktiskt köpt på Temu, minst lika bra som dyrare märkeskallingar dock. 

Tycker jag iaf. 

• Porjus
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-02-06 17:10:59 följande:
    ... säger han och lägger upp en bild där han visar upp sig.Kräks
    😂😂

Det är lite underhållande att läsa alla dina kommentarer, din rädsla genomsyrar allt du skriver. Du blir förhoppningsvis mer mogen när du vuxit upp. 
  • Porjus
    James01 skrev 2025-02-06 17:01:42 följande:

Verkligen helt otroligt sköna. 
  • Anonym (From J)

Har använt herrstring nu i 8 månader dagligen. 
    Första gången kändes det oskönt men efter jag haft på mig dom ett tag så kände man inte av det.
    Det krävs en viss inkörningstid.
    Nu tycker man att det känns mycket skönare att ha stringen i rumpan än vanliga kalsonger.
    För ett tag sen hade jag läkartid och satte på mig boxerkalsonger så det inte skulle kännas så skämmigt om jag skulle behöva klä av mig där inför alla.
    Kändes riktigt oskönt att ha boxerkalsonger som korvar sig och han där nere hänger ner längs benet
    Var tvungen byta till string direkt när jag kom hem.
    Så ni som funderat på det, kör på bara och ge det lite inkörningstid.

Svar på tråden Stringkalsonger