• Drbutt

Stringkalsonger

Har en lite fundering, jag har länge varit användare av stringkalsonger, totalt ca 15 år, varav dom 7 senaste åren har jag enbart använt och ägt string. 

I början av mitt användande var det väldigt svårt att hitta ställen som sålde string för män. Numer med internet är det väldigt enkelt. 

Därav kommer min fråga, är det många män som idag använder sig av string? Det säljs lite överallt online, samt att tyda på recensioner på dessa onlinebutiker så finns det gott om användare. 

Tänker även att trenden med träningstights, tightare byxor gjort att kanske fler börjat använda stringkalsonger. 

Använder du string? Vet du någon som gör de? Börjar det bli accepterat? Visar du att du använder det eller gömmer du de? 

• Svar på tråden Stringkalsonger
  • Drbutt
    Anonym (Anonym string kille) skrev 2024-09-09 16:52:29 följande:

en Vän vet om det😂För han råka se dom på tvätt linan. Sen erkände han också att han använde det. och vi har kännt varandra i 6år😅  annars har jag väl Inge behov av att visa vad jag använder för underkläder. utan det kan frugan och jag ha för oss själv. 
    Hahaha kul ändå 😅
    Hur gör du när du tex byter om på ?offentliga? platser, gym, jobb osv osv? Döljer du det eller kör du bara ditt eget race 😎
  • Anonym (inte)

Jag vill inte vara oartig, men när jag såg bilderna började jag att skratta. WTF? Varför ska män visa sina skinkor?  Skrattande

• Meddelande borttaget
  • Drbutt
    Anonym (inte) skrev 2024-12-14 20:13:53 följande:

Jag vill inte vara oartig, men när jag såg bilderna började jag att skratta. WTF? Varför ska män visa sina skinkor?  Skrattande

Bra fundering.. varför vill någon visa upp sina skinkor?
    Jag vågar göra det för jag trivs i min kropp och mitt val av underkläder. sen kan jag inte svara för alla andra som  visa upp sig. 
  • Anonym (Tröttsamt.)
    Anonym (inte) skrev 2024-12-14 20:13:53 följande:

Förstår det inte heller. Typ ingen härinne ger nån uppskattande respons när männen fläker ut sig på bild så igen - varför? Tummen ner från mig. 
  • Meddelande borttaget
  • Tobenen
    Anonym (Fjolligt) skrev 2024-12-18 16:33:06 följande:
    För att dom är bögar. 
    Det är ganska fjolligt och bögigt att vara anonym. Tönt 
  • Anonym (Jax)

Gott nytt år får man väl ändå säga!!

Fick tipset att använda string av en tjej kompis, Brukar nämligen alltid rida i leggings och då syns ju liksom paketet en aning för mycket.. Dom är ju dock så jäkla sköna så nu mera använder jag nästan inget annat, spelar liksom ingen roll vad jag gör.

Var snack högre upp i tråden om anonymt konto, väljer dock att ha det då mitt användarnamn namn var så pass töntigt 

• Drbutt
    Anonym (Jax) skrev 2025-01-01 15:35:57 följande:

Gott nytt år får man väl ändå säga!!

Fick tipset att använda string av en tjej kompis, Brukar nämligen alltid rida i leggings och då syns ju liksom paketet en aning för mycket.. Dom är ju dock så jäkla sköna så nu mera använder jag nästan inget annat, spelar liksom ingen roll vad jag gör.

Var snack högre upp i tråden om anonymt konto, väljer dock att ha det då mitt användarnamn namn var så pass töntigt 

Fantastiskt bra kompis du verkar ha :) 
    och verkligen kul att det hela tiden dyker upp nytt folk här i tråden 😀
  • Anonym (Jax)
    Drbutt skrev 2025-01-01 19:32:42 följande:
    Fantastiskt bra kompis du verkar ha :) 
    och verkligen kul att det hela tiden dyker upp nytt folk här i tråden 😀
    Hon är toppen, en sådär vän man kan prata om exakt allt med!:)

Jo men visst, var ju tvungen att få igång tråden igen😄
Svar på tråden Stringkalsonger