• Anonym (Nr 1)

Mobbad på FL

Jag upplever mej mobbad här på FL. Så fort jag sticker ut hakan, och har en obekväm, och känslig åsikt, är det genast tio som hoppar på mej. 

• Svar på tråden Mobbad på FL
  • Anonym (Anonym)

Nu vet jag inte vem du är, men sådant är tråkigt. Ännu värre än åsikts-bråk, är dock att folk ofta ger så elaka svar i Känsliga rummet, när någon förtvivlad människa frågar om något känsligt och behöver råd och stöd. Jag har själv blivit väldigt ledsen - ledsnare än jag var innan - ett par gånger, när jag har skrivit och bett om råd angående bland annat olycklig kärlek. Då möttes jag av skratt och hån och till och med beskyllningar... Att man inte kan sätta sig in i en annan människors känslor..? Det är så tråkigt, tycker jag.

• Anonym (Nr 1)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-02-11 03:00:42 följande:

Nu vet jag inte vem du är, men sådant är tråkigt. Ännu värre än åsikts-bråk, är dock att folk ofta ger så elaka svar i Känsliga rummet, när någon förtvivlad människa frågar om något känsligt och behöver råd och stöd. Jag har själv blivit väldigt ledsen - ledsnare än jag var innan - ett par gånger, när jag har skrivit och bett om råd angående bland annat olycklig kärlek. Då möttes jag av skratt och hån och till och med beskyllningar... Att man inte kan sätta sig in i en annan människors känslor..? Det är så tråkigt, tycker jag.

Ja, det är väldigt dålig stil. Väldigt elak ton här. Förstår inte varför det måste vara så?
  • Meddelande borttaget
  • Auditanne
    Anonym (M) skrev 2024-02-11 02:12:20 följande:
    Mobbning är naturligt finns ingen motsägelse i det
    Detsamma kan sägas om idioti och svagbegåvade troll som skriker mobbing så fort någon öser tillbaka samma skräp som de själva lastar på andra. Ni får vad ni ger. 
  • Anonym (Nr 1)
    Auditanne skrev 2024-02-11 03:12:14 följande:
    Detsamma kan sägas om idioti och svagbegåvade troll som skriker mobbing så fort någon öser tillbaka samma skräp som de själva lastar på andra. Ni får vad ni ger. 
    Är jag svagbegåvad? Hoppas att FL läser det inlägget. Inte ok
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:07:13 följande:

Hej M! Det är väl klart! Sådana som du förtjänar inte bättre 

Så vad klagar du då över, om det är ok?
  • Anonym (M)
    Auditanne skrev 2024-02-11 03:12:14 följande:
    Jag har inte lastat något sånt på andra
  • Anonym (Nr 1)

Varför ska man ge tillbaka med samma mynt? Då är ju ni lika mycket idioter som jag? Fast värre. För ni har ju förstånd att göra bättre. 

• Auditanne
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:13:59 följande:
    Är jag svagbegåvad? Hoppas att FL läser det inlägget. Inte ok
    Har jag inte sagt. Min text var riktad åt troll. Jag vet inte om du är ett sådant. 
Svar på tråden Mobbad på FL