• Anonym (Nr 1)

Mobbad på FL

Jag upplever mej mobbad här på FL. Så fort jag sticker ut hakan, och har en obekväm, och känslig åsikt, är det genast tio som hoppar på mej. 

• Svar på tråden Mobbad på FL
  • Anonym (Nr 1)
    Auditanne skrev 2024-02-11 03:16:07 följande:
    Har jag inte sagt. Min text var riktad åt troll. Jag vet inte om du är ett sådant. 
    Det var ju mej du menar. Står du inte ens för vad du säger?
  • Auditanne
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:17:02 följande:
    Det var ju mej du menar. Står du inte ens för vad du säger?
    Jag riktade mig inte åt nån bestämd person. Det är du som misstolkar. 
  • Anonym (Nr 1)

Hej audiotanne, hur ska jag kunna misstolka det? Du är ju på mej som en igel. Du svarade mej väldigt hårt och elakt vid 03.15

• Auditanne
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:31:25 följande:

Hej audiotanne, hur ska jag kunna misstolka det? Du är ju på mej som en igel. Du svarade mej väldigt hårt och elakt vid 03.15

Nej, det är jag inte. Men skickar du svar till mig så får du svar tillbaka. Vill du inte ha svar så låt bli att svara själv. Lämna tråden. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Auditanne
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:35:01 följande:

Det är jag som har startat tråden. Det är du som ska lämna tråden. Stick härifrån!!!

Nej, det gör jag inte. Stick själv. 
  • Anonym (Nr 1)

Det är så lågt nu så det är pinsamt!!! Till ock med en felstavning uppmärksammas! Helt otroligt! Och ni ska vara vuxna människor? 

• Anonym (Nr 1)

Det är jag som har startat tråden. Jag är kvar! Varför vill du inte lämna om du avskyr mej?

• Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:38:15 följande:

Det är så lågt nu så det är pinsamt!!! Till ock med en felstavning uppmärksammas! Helt otroligt! Och ni ska vara vuxna människor? 

En!?
Svar på tråden Mobbad på FL