Mobbad på FL
Jag upplever mej mobbad här på FL. Så fort jag sticker ut hakan, och har en obekväm, och känslig åsikt, är det genast tio som hoppar på mej.
Jag upplever mej mobbad här på FL. Så fort jag sticker ut hakan, och har en obekväm, och känslig åsikt, är det genast tio som hoppar på mej.
Jag är en som försöker se saker från alla perspektiv och har märkt att mycket av det jag säger kan få starka reaktioner. Ibland som att vissa vill att man ska känna sig dum. Vilket jag inte gör. Märker att många här på FL är oförstående mot andra och inte förstår att det finns flera sätt att göra och säga saker på. Bara för att man själv gör på ett sätt och tycker på ett sätt så är det inte det enda rätta. Jag försöker vara mer ödmjuk och gillar att diskutera för att få fler perspektiv och lära mig saker. Men tyvärr finns det de som vill diskutera enbart för att vinna en diskussion.
Nej det är inte ok att kalla någon trädgårdstomte.
Däremot att säga emot en TS det får man göra utan att det kallas mobbning.
Jag tror du är en smart person. Det är svårt att diskutera med personer som vägrar förstå att det finns de som tänker eller gör på ett annat sätt. Sen är det aldrig okej med påhopp eller dumförklaringar. Men ibland tror jag också att vissa slänger ur sig sånt när dom känner att de inte har argument längre. Jag kan istället erkänna "jag var otydlig" eller "tack för att du frågar så att jag kan förklara hur jag egentligen menar"
Nej det är inte ok att kalla någon trädgårdstomte.
Däremot att säga emot en TS det får man göra utan att det kallas mobbning.
Hur menar TS att det spelar någon roll hur du upplever "dej" eller blir kränkt? Detta är väl en vinstdrivande sida och ingen naturligt jämställd demokrati?