När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Har försökt hitta någon i drygt 20 år men har inte lyckats än. Så inget ligga heller än så länge.
Hade inte haft sex på över ett halvår då småbarnsåren tagit ut sin rätt och min fru stundtals mått dåligt. Överlag har det varit ganska sällan och inte särskilt avancerat (lite förspel och missionären typ) de senaste fem åren, men när det väl har blivit av har det ändå känts som att både jag och frugan har uppskattat det. Därför har jag varit lite frustrerad över att det inte varit oftare, med tanke på att frugan verkar gilla det när vi väl har sex och brukar få orgasm.
Nåväl, i fredags kväll var det dags för första gången på evighet när frugan kom hem lite lullig (med absolut inte för berusad) från en AW. Och vilket jävla sex det blev! Det var som att kastas tillbaka till tiden som nykär innan barn.
Först lite förspel med intensivt hångel där jag fick smeka och suga min frus vackra och fylliga bröst som jag fullkomligt älskar trots att de blivit lite hängiga. Jag smekte hennes underbara fitta och njöt av att få röra hennes kropp på ett sätt jag inte gjort på länge. Sen ville hon ha mig i henne och vi knullade några minuter i missionären innan hon kom och strax därefter sprutade jag i henne. En fantastiskt skön orgasm och jag var supernöjd. Jag drog mig ur och tänkte att det var härligt, nu kramas vi någon minut och sen kan vi gå och lägga oss lyckliga över en härlig stund.
Men frugan ville annat. Hon ville ha mer. Hon knuffade över mig på rygg och satte sig gränsle och kysste mig och lät mig leka med hennes bröst samtidigt som hon gned sig mot min kuk. Efter en stund började hon lät hon kulen glida in och började rida mig. Åh vad jag älskar när hon gör det. Få se hennes fina kropp och otroliga bröst guppa framför mig och samtidigt smeka hennes skinkor. Jag njöt verkligen men kunde inte komma så tätt inpå min förra orgasm. Men frugan fick sin andra orgasm när hon red mig och jag tänkte ?wow, vilken kväll, jag jag fått knulla min fru och ge två orgasmer till min älskling? när hon sjönk ner i min famn strax efter att hon kommit.
Men vi var inte klara. Vi kunde inte få nog av varandra. Omfamningen övergick snabbt i nytt grovhångel och händerna letade sig snabbt ner till varandras kön. Hon runkade min kuk och jag smekte hennes klitoris samtidigt som vi kysstes passionerat. Helt plötsligt stod min fru på alla fyra med rumpan i vädret. Jag har inte knullat henne bakifrån sedan innan vi fick barn för fem år sedan då hon inte varit bekväm med den ställningen. Men nu ville hon bli påsatt bakifrån.
Jag tog in den fantastiska vyn av min frus nakna rumpa och kön putandes mot mig innan jag sakta förde in kuken och började knulla henne bakifrån. Jag mådde så otroligt bra av att få se hennes skinkor dunsa mot mina ljumskar och se kuken pumpa in och ut strax under hennes rövhål. Som jag hade saknat detta! Efter en stunds knullade och lite rumpsmisk och analpill på frugan kom hon igen och strax därefter tömde jag pungen i henne för andra gången.
Så här lycklig hade jag inte varit på evigheter! Jag hade fått knulla min fru i flera olika ställningar. Jag hade fått två härliga orgasmer och fått se henne komma tre gånger. Och detta efter att inte haft sex på över ett halvår. Det kunde inte bli bättre än så här!
Men inte heller nu hade min fru fått nog av mig. Och i ärlighetens namn vill jag också ha mer. Det var som att vi var tio år yngre och nykära igen. Eller det var mer än så. Kan ärligt talat inte minnas att jag upplevt min fru mer kåt än hon var denna kväll. Och så här åtrådd och sexig hade jag inte känt mig på flera år.
Vi fortsatte tungkyssas och händerna vandrade över vandras kroppar. Jag slickade och sög på hennes bröst. Hon smekte min pung. Jag utforskade hennes skinkor och rumpa. Hennes naglar rispade min rygg. Det här var lustar och kåthet som jag inte känt på många, många år.
Det blev ett sista knull i missionären. Jag älskar att knulla min fru i missionären. Smeka eller suga på hennes bröst samtidigt och variera det med kyssar och kramar. Vi båda kom en sista gång och nu var det inte mycket sperma som fanns kvar att spruta ut
Till slut, efter säkert en timmes sex av den typen som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva igen var vi båda nöjda. Efter några kyssar och kramar sa vi god natt och gick och la oss.
Jag har knappt kunnat tänka på annat än vår vilda sexnatt de senaste dagarna och kände att jag behövde dela med mig av den på något sätt. Kanske kan den ingjuta lite hopp till någon av er som likt jag stundtals har gett upp tanken på att få ha riktigt bra sex igen. Det kan komma en vändning även för er när ni minst anar det.
Jag vet inte vad som kommer hända framåt. Vi pratade kort om det dagen efter och konstaterade att det hade varit härligt och bra. Men det kändes konstigt att prata om det. Det var som att vi var två helt andra människor där i sängen än vad vi är om dagarna i vardagslivet som småbarnsföräldrar.
Nu till helgen tänker jag ta initiativ till sex igen. Om min fru säger nej är det väldigt märkligt med tanke på hur mycket hon njöt och hur kåt hon var i fredags. Men man vet aldrig, minns faktiskt inte senast vi hade sex två gånger på en vecka.
Fortsättning följer?
Har du inte med att göra, fåne
Säkert minns jag inte att jag redan skrivit men...klimakterierkärrng och fick åka både lördag kväll och en snabbis söndag morgon. Tillsammans snart 10 år
Kaninperioden ligger ju några år bak i tiden - därför är detta extra värdefullt.
Har du inte med att göra, fåne
Skulle gissa att det var en 5-6 år sedan. Lever i förhållande men frun är kroniskt sjuk så sex är inget aktuellt. Har fått tillåtelse att träffa andra, men har aldrig blivit något.
Har varit tillsammans med min partner i fyra år.
Vi har sex kanske tre gånger i veckan i snitt. Alltså ungefär varannan dag. Det kan bli glesare i perioder men det kan också bli flera gånger om dagen i andra.
Jag är nöjd med frekvensen men framför allt är jag nöjd över att vi har det så prestigelöst, lekfullt och avslappnat tillsammans. Han får mig att känna mig som en gudinna.
Det är enda sen i söndags så det börjar bli hög tid att komma hem till frun igen...
Ligger just nu. Soffan är varm o mjuk.