• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Freddie K
    Anonym (Man) skrev 2024-02-16 11:25:33 följande:
    Gå inte från noll kontakt till försök till att attackera med en kyss. Försök ha lite kontakt i ban om kemin känns bra, tex lägg din hand på hennes och se hur hon reagerar eller lägg armen runt om ni sitter brevid varandra. Vänder du huvudet mot henne och hon tittar tillbaka kan du sakta böja dig fram så märker du om hon möter dig och då kan du kyssa henne. Vill hon inte har hon tid att inte bemöta kyssen. Och blir hon arg över det är det hennes problem och inte ditt så länge du respekterar hennes vilja. Tittar hon bort är det inte kört för det då hon kanske vill ta det lugnt och lära känna dig bättre.
    Tack, det var bra tips! Glad. Jag har fått lite att fundera på nu.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (H)
    Freddie K skrev 2024-02-16 10:33:56 följande:
    Tack för de orden. De värmde verkligen. Jo, jag ska försöka visa att jag vill ha henne som mer än kompis, men det är svårt för jag är ganska blyg. Därför jag skämtar så mycket. Jag blir också osäker på mig själv. Du har rätt, det blir lättare om man vet var den andra står och det är en risktagning, men chansar man aldrig så vinner man inget. 

Du brukar ha kloka ord att säga så jag lyssnar på det du säger. Det är guld värt för mig att få tips från dig. {#emotions_dlg.flower}
    Erkänner att jag är lite avis men håller tummarna för att det går bra! Då kanske jag också kan lyckas någon gång.
  • Freddie K
    Anonym (H) skrev 2024-02-16 11:33:28 följande:
    Erkänner att jag är lite avis men håller tummarna för att det går bra! Då kanske jag också kan lyckas någon gång.
    Ja, det tror jag. Man lever ju på hoppet och än är det inte kört! Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Mysan)

Senast igår kväll  😊

• SannnaB

Jag får ligga en gång i veckan. Önskar att det var mer. Jag onanerar  ganska mycket mellan gångerna.

• Anonym (Michaela)

Imorse vid 5. Vi går upp lite tidigare varje morgon och har sex innan det är dags att väcka barnen. Är så skönt sätt att starta dagen

• Anonym (Lajla S)

I kväll hoppas jag 

• Anonym (Trocadero)
    Anonym (Ofta) skrev 2024-02-15 22:34:28 följande:
    Det låter som att du har gett upp. Det är inte bra för det skiner ofta igenom.
    Har du ansträngt dig? Gått någon kurs/förening där du naturligt träffar folk? Ser till att du är fräsch och trevlig över lag? 
    Hur gammal är du? 
    Jag har gett upp ja. Jag ansträngde mig fram tills för några år sedan men sedan orkade jag inte längre. Att fortsätta misslyckas gjorde mig ännu mer deppig. Jag har träffat en hel del folk igenom mitt liv. Jag tar alltid hand om mig. Duschar varje dag och har aldrig hål i tänderna. Byter kläder varje dag. Jag är snart 40.
    Anonym (Kvinna 40) skrev 2024-02-15 23:20:10 följande:
    För vissa är det förstås svårare än för andra, men- alla kan göra någonting för att förbättra sina chanser.  
    Få män når framgång på köttmarknaden men är det skulle vara omöjligt för någon att hitta en relation tror jag inte på..

Med det sagt, jag har nästan gett upp själv så jag förstår hur man kan hamna i det tänket. Men det gäller att påminna sig att man själv är den enda som kan förändra sin situation.
    Såklart man kan förbättra sina chanser, jag har redan gjort vad jag kan för att förbättra dom men det har inte gett resultat. Det är säkert inte omöjligt för mig heller, men efter snart ett halvt liv av misslyckande orkar jag inte längre.

Önskar jag var kvinna faktiskt, då hade jag iallafall haft det lätt i mina unga år. (Ja jag vet att kvinnor får det svårt efter 40).
  • Tink
    Anonym (Trocadero) skrev 2024-02-16 16:16:37 följande:
    Jag har gett upp ja. Jag ansträngde mig fram tills för några år sedan men sedan orkade jag inte längre. Att fortsätta misslyckas gjorde mig ännu mer deppig. Jag har träffat en hel del folk igenom mitt liv. Jag tar alltid hand om mig. Duschar varje dag och har aldrig hål i tänderna. Byter kläder varje dag. Jag är snart 40.
    Anonym (Kvinna 40) skrev 2024-02-15 23:20:10 följande:
    För vissa är det förstås svårare än för andra, men- alla kan göra någonting för att förbättra sina chanser.  
    Få män når framgång på köttmarknaden men är det skulle vara omöjligt för någon att hitta en relation tror jag inte på..

Med det sagt, jag har nästan gett upp själv så jag förstår hur man kan hamna i det tänket. Men det gäller att påminna sig att man själv är den enda som kan förändra sin situation.
    Såklart man kan förbättra sina chanser, jag har redan gjort vad jag kan för att förbättra dom men det har inte gett resultat. Det är säkert inte omöjligt för mig heller, men efter snart ett halvt liv av misslyckande orkar jag inte längre.

Önskar jag var kvinna faktiskt, då hade jag iallafall haft det lätt i mina unga år. (Ja jag vet att kvinnor får det svårt efter 40).
    Om jag ska vara lite yrkesmässig här... vad är det som är själv rotproblemet? Är det att du inte träffar kvinnor i din vardag som skulle vara intressanta, eller är det att du inte törs ta kontakt av rädsla att bli avfärdad (igen) och istället avstår?
Svar på tråden När låg du senast?