• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Äntligen....)

Nåja ... min kvinna är i klimakteriet och det är sveda och värk med det ena och det andra sedan länge
    Att jag fick smaka på henne för första gången på länge var bara en bonus. 

• Meddelande borttaget
  • Stefano82
    Anonym (Malin) skrev 2024-02-15 22:48:58 följande:

Det var en månad sen här? men man kan ju göra annat :) 

Lite som jag har det då, ibland kan det dröja 2 månader.
  • Anonym (babbee)

Det var för 2 dagar sen på alla hjärtans dag. Jag dejtade en tjej som frågade om jag ville följa med hem efter dejten. Hon var väldigt vacker. Skall tillägga att det var första dejten. Hon är helt kär och redan nu frågar om fler träffar.

• Auditanne
    Anonym (babbee) skrev 2024-02-16 01:48:23 följande:

Det var för 2 dagar sen på alla hjärtans dag. Jag dejtade en tjej som frågade om jag ville följa med hem efter dejten. Hon var väldigt vacker. Skall tillägga att det var första dejten. Hon är helt kär och redan nu frågar om fler träffar.

Trevlig liten önskedröm du just målade upp där. 

Min säng väntar ännu. Finns inget bättre eller mer hälsosamt att ligga med enligt mig. 
  • Anonym (babbee)
    Auditanne skrev 2024-02-16 04:44:46 följande:
    Trevlig liten önskedröm du just målade upp där. 

Min säng väntar ännu. Finns inget bättre eller mer hälsosamt att ligga med enligt mig. 
    Vet inte rikitgt om det är en önskedröm. Sådant kan man lösa om man är skicklig. Finns mer att drömma om som är svårare att få.
  • Anonym (M)

5år sedan , får inte stånd längre så de e bara göra annat :)

• Auditanne
    Anonym (babbee) skrev 2024-02-16 04:57:19 följande:
    Vet inte rikitgt om det är en önskedröm. Sådant kan man lösa om man är skicklig. Finns mer att drömma om som är svårare att få.
    Självklart var det bara ett drömscenario. Likt de flesta låtsas-Romeo härinne som yttrar rena fantasier och sen vill presentera dessa som verklighet.

Hur uppenbart som helst. 
  • Anonym (Malin)
    Stefano82 skrev 2024-02-16 00:33:00 följande:
    Lite som jag har det då, ibland kan det dröja 2 månader.
    Ja här med ibland, tur man har lite hjälpmedel i lådan :) 
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Hm) skrev 2024-02-15 23:02:30 följande:
    Tycker jag med // Glad
    Ja det finns ju annat att göra, både med varandra och själv :) 
Svar på tråden När låg du senast?