• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Jag)

I tisdags :)) Och imorgon lär det också bli.

• Anonym (Äntligen....)

Fyllde år i lördags och då blev det åka av innan läggdags.
    Kanske var en sorts present? Var ju ett tag sedan innan dess...
    Happy ending för båda i alla fall.

• Anonym (Xx)

Är tyvärr singel. Men låg sist för två veckor sedan. Önskade att det var oftare

• Anonym (lika men ändå olika)
    Anonym (Helena) skrev 2024-02-15 13:30:24 följande:

Det var då jag plussade med vårt barn som föddes 2020. Sååå.. Augusti 2019 kanske? Han har noll sexlust och jag har försökt prata med honom, men får inte ur honom nåt vettigt svar varför han inte vill ligga med mig.

Då så Helena så sitter vi och ror i samma båt, fast här det hon som har tappat allt var sex heter,, vi hade iofs kul två gånger förra året i augusti&october, allt är bra enligt henne när man frågar, så nja ja tror att vi har nått slutstationen med vårat förhållande här nu.
  • Anonym (Man)
    Freddie K skrev 2024-02-15 15:04:23 följande:
    Jo, så är det nog. Jag får ofta höra att jag är snäll och har humor och så, men jag känner att om jag är snäll hela tiden så blir jag lite tråkig. Jag är inte spännande nog, känner jag. Jag brukar framhäva mina bra sidor och jag är omtyckt, men bara som kompis och inte mer.
    Försök använda din humor och var lite mer flörtig och involvera några genuint menade komplimanger så hon känner att du ser henne för den hon är. Snäll är motsats till tråkig. Tycker dom om dig som person är det nog bara att väcka upp den sista biten så ska det nog gå bra👍
  • Freddie K
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 16:03:25 följande:
    Försök använda din humor och var lite mer flörtig och involvera några genuint menade komplimanger så hon känner att du ser henne för den hon är. Snäll är motsats till tråkig. Tycker dom om dig som person är det nog bara att väcka upp den sista biten så ska det nog gå bra👍
    Tack, nu fick jag något att tänka på. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Tink
    Anonym (Man) skrev 2024-02-15 16:03:25 följande:
    En sak till om jag kan få flika emellan. Jag har noterat att män som säger sig ofta hamna i "friend-zone" tenderar att le alldeles för mycket. Jag är nästan 100% säker på att du gör detsamma.

Leende är ett sätt att markera vänskap och avspändhet. Det skapar en nästan feminin aura - du är inte farlig. Det är naturligtvis inget fel i det, men om du vill visa ett sexuellt intresse (dvs att du vill ha mer än vänskap), så måste du tvärtom visa att du faktiskt kan vara lite farlig.

Avstå från att le och skoja hela tiden och istället emellanåt koncentrera dig på att se personen i ögonen med en rovdjursblick medan du pratar. Alltså inte så att du blir stirrig och skitläskig, men med en välavvägd balans mellan ljus och mörker. Tro mig, det är ruggigt sexigt.
  • Tink
    Tink skrev 2024-02-15 16:38:24 följande:
    En sak till om jag kan få flika emellan. Jag har noterat att män som säger sig ofta hamna i "friend-zone" tenderar att le alldeles för mycket. Jag är nästan 100% säker på att du gör detsamma.

Leende är ett sätt att markera vänskap och avspändhet. Det skapar en nästan feminin aura - du är inte farlig. Det är naturligtvis inget fel i det, men om du vill visa ett sexuellt intresse (dvs att du vill ha mer än vänskap), så måste du tvärtom visa att du faktiskt kan vara lite farlig.

Avstå från att le och skoja hela tiden och istället emellanåt koncentrera dig på att se personen i ögonen med en rovdjursblick medan du pratar. Alltså inte så att du blir stirrig och skitläskig, men med en välavvägd balans mellan ljus och mörker. Tro mig, det är ruggigt sexigt.
    (Sorry, detta var menat till Freddie K)
Svar på tråden När låg du senast?