• Anonym (Hmm)

    Tror ni han kommer höra av sig igen?

    Jag tänker att antingen vill han ta det lugnt efter allt ni varit med om förut eller så är han inte så intresserad. En kille som vet att han vill skulle ha följt med dig hem oavsett.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (K) skrev 2024-02-16 09:06:24 följande:
    Hoppas det är det första!
    Vem gjorde slut och av vilken orsak? Hur länge var ni ett par?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (K) skrev 2024-02-16 12:46:55 följande:
    Vi var ett par nästan 2 år, fast emellanåt långdistans pga jobb. Han gjorde slut. Jag var ganska intensiv (insåg inte det då) och han kände sig kvävd. Har med tiden  förstått att mitt beteende inte var ok och varför han kände som han gjorde </3
    Skulle du säga att du har arbetat så pass mycket med dig själv att de sakerna inte är ett problem längre, vet du detta helt säkert eller tror du det bara för att ni har varit isär så att du inte har blivit triggad på samma sätt under tiden?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (K) skrev 2024-02-16 15:22:29 följande:

    Ja såklart man inte kan veta till 100% innan man provat men jag tror absolut jag hade agerat annorlunda I många situationer. Har jobbat lite med psykolog och insett att mycket av min problematik var pga låg självkänsla, detta gick ut över relationen och inser att jag var orättvist anklagande mot honom. 


    Jättebra att du sökt professionell hjälp! Väldigt få som gör faktiskt och ändå påstår att de minsann är helt andra människor nu... Man måste ju jobba på sina brister för att komma över dem och det klarar man inte alltid själv. Har du haft någon annan relation efter det så du har kunnat se hur långt du har kommit?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (K) skrev 2024-02-16 17:03:22 följande:
    Ingen annan relation, men jag har blivit mer lugn och tålmodig i andra sammanhang. Finns såklart mer att jobba på men när jag var med honom hade jag verkligen jättedålig insikt i saker och ting. En stor trigger för mig var PMS vilket jag nu tar medicin för.
    PMS kan vara jobbigt. Bra att du försöker åt rätt håll iaf, hoppas det går bra för dig :)
Svar på tråden Tror ni han kommer höra av sig igen?