• Anonym (IW)

    Hon sexchattar med unga män

    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-20 14:17:06 följande:
    Den finns framför oss hela tiden. Gäller bara att veta vad man ska titta efter.
    Återigen, anser du att dina kommentarer på något vis hjälper det ts skriver om?
    vad tillför din kommentar till ts fråga?
    Precis som med så många andra trådar du skriver i utan att svara ts undrar man vad du anser att dina kommenterar om kvinnor tillför till frågeställarna?
    du vill åter bara få in dina åsikter om kvinnor, inget som hjälper ts på något sätt.
    Du svarar ju inte ens ts, varför kommer du inte med något till ts utan bara återigen
    vill upplysa andra om dina tankar om kvinnor.
    Din egen agenda kommer upp i alla trådar du skriver i utan att ens svara ts, det är inte ok!

    TS, beklagligt att du upptäckte det på det viset och jag förstår att du är chockad.
    Jag skulle också bli chockad om min sambo gjorde så och jag inte visste om det.
    Tycker nog att när du känner dig redo för det, när det sjunkit in lite ska ta ett samtal med henne om detta och säga att du fick veta det genom att hon inte stängt av. Beroende på ert samtal så får ni utgå ifrån det hur ni ska gå vidare.
    Ta inga beslut utan att först prata om det i lugn och ro.
  • Anonym (IW)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-20 14:17:06 följande:
    Den finns framför oss hela tiden. Gäller bara att veta vad man ska titta efter.
    Återigen, anser du att dina kommentarer på något vis hjälper det ts skriver om?
    vad tillför din kommentar till ts fråga?
    Precis som med så många andra trådar du skriver i utan att svara ts undrar man vad du anser att dina kommenterar om kvinnor tillför till frågeställarna?
    du vill åter bara få in dina åsikter om kvinnor, inget som hjälper ts på något sätt.
    Du svarar ju inte ens ts, varför kommer du inte med något till ts utan bara återigen
    vill upplysa andra om dina tankar om kvinnor.
    Din egen agenda kommer upp i alla trådar du skriver i utan att ens svara ts, det är inte ok!

    TS, beklagligt att du upptäckte det på det viset och jag förstår att du är chockad.
    Jag skulle också bli chockad om min sambo gjorde så och jag inte visste om det.
    Tycker nog att när du känner dig redo för det, när det sjunkit in lite ska ta ett samtal med henne om detta och säga att du fick veta det genom att hon inte stängt av. Beroende på ert samtal så får ni utgå ifrån det hur ni ska gå vidare.
    Ta inga beslut utan att först prata om det i lugn och ro.
  • Anonym (IW)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-20 09:37:01 följande:

    Det ska bli kul att se alla ursäkter som kvinnor har nu.


    Anonym (Precis..) skrev 2024-02-20 14:03:41 följande:
    Ja, med tanke på vad vissa kvinns tycker om äldre män - yngre kvinnor ska det bli kul att se dubbelmoralen i öppen dager.
    Anonym (Jodå) skrev 2024-02-20 14:46:01 följande:

    När det är ombytta roller blir tråden mer sansad. Folk diskuterar hur och varför.

    Min gissning är att om rollerna varit ombytta genusmässigt så hade det blivit betydligt mer känslor och hårt språkbruk.




    Och på vilket sätt hjälper detta TS eller är en tröst för honom?
    Spelar det någon som helst roll för TS vad kvinnor tycker och tänker om det varit tvärtom, påverkar det hans chock och vad han ska göra? 
    Tycker ni att dessa inlägg förbättrade det något för TS?
    Stöttar och hjälper ni honom? 
    Kom ni med förslag eller annat som kan hjälpa TS?
    Ni svarade inte ens honom.
    Inte ens ett beklagande eller stöttande ord ifrån er.
    Det enda ni fick in var kritik mot kvinnor i hans tråd!
    Var det schysst gjort?
  • Anonym (IW)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-02-20 15:18:34 följande:
    Det var tydligen ett antal som reagerade på skillnaden hur liknande trådar behandlas beroende på kön.

    Helt plötsligt är det viktigaste i tråden att man håller sig till ämnet. Vilket fokus du har i just den här tråden! 
    Jaha så att man inte svarar ts utan tar upp något annat i andra trådar rättfärdigar att ni gör det? då är ni ju inte bättre än dom då!
    Då gör ju ni likadant!
    Ni klagar på kvinnor men stöttar inte mannen som startat tråden.
    Du tycker att det är ok?
  • Anonym (IW)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-20 15:03:00 följande:
    Hjälper inte TS mer än att han ser att andra män också ser att det är skillnad beroende på om man är man eller kvinna. Det anses vara busigt och oskyldigt, lite spännande, när en kvinna gör sånt.
    Står det någonstans i tråden att det är busigt och oskyldigt när en kvinna gör det?
    Du har inte ens svarat mannen som startat tråden.
    Du har inte på något sätt stöttat mannen som chockad, varför inte?
    det enda du fick med var att kvinnor skulle reagerat annorlunda.
    Vad i ts inlägg gör att han bli gladare över att se att det skulle ha varit skillnad om
    det varit tvärtom? 
    vad är det du menar?
    Hans fru sexchattar och du anser att han skulle vara behjälpt av att se att du anser att hade det varit tvärtom hade det varit annorlunda.
    Varför inte komma med lite stöttning då istället till mannen?
    Vad är det som gör att du tycker att det viktigaste för honom är att veta att andra
    män skulle se skillnad om han gjort det istället för frun.
    Var det den bästa stöttning till honom du kunde ge?
    Ja men då kanske det känns bättre nu då?
  • Anonym (IW)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-02-20 17:26:12 följande:
    Ja
    Så det var viktigare att säga att det är annorlunda för kvinnor än att stötta mannen och säga något vettigt till honom?
    Ok då ska nog inte dina vänner vända sig till dig med problem.
    Då får dom höra något om kvinnor istället!
  • Anonym (IW)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-02-20 17:48:23 följande:
    Försöker du anspela på dåligt samvete för att man kommenterar en tråd på ett anonymt forum?
    Nu kommer vi för långt off topic men jag tycker att det är dåligt att inte svara ts utan istället ta upp något som inte är till ts utan bara för att visa sin ståndpunkt
    över något som inte har med ts fråga att göra.
    Det gäller alla sorts trådar när man väljer att ta tillfället i akt för att få fram sina åsikter om något som inte ts bett om.
Svar på tråden Hon sexchattar med unga män