Inlägg från: Anonym (Kvinna, 47) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna, 47)

    Ni som tänder på manligt kön

    Jag har aldrig behövt anstränga mig för att få en man hård. Det verkar liksom redan ha skett när jag anmäler mitt intresse. 😇 Under ett jobbmöte för en tid sedan satt jag och tittade på min manliga kollega en liten stund och han hade en pärm i knäet resten av mötet. (Självklart gjorde vi något åt det sedan.) 

    Om jag är morgonkåt räcker det att puta lite med rumpan. 😛

  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 13:24:04 följande:
    Då måste du ha världens finaste röv om det räcker med att puta litegrann med rumpan ;) 
    Klart att jag har. 😛 
    Min 25åriga älskare säger att den är fantastisk på alla vis.
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 20:04:04 följande:
    Nu blir man nyfiken. Så fin kan den väl inte va vid 47? ;)
    Jodå, varför inte? Jag har ju inte förfallit helt bara för att jag är 47. Klart att jag inte ser ut som jag gjorde när jag var 22 men eftersom jag är nöjd med min kropp blir man ju snygg 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 20:30:06 följande:
    Jaha, du ser alltså inte ut som 22! Men du är fortfarande lika cool? ;) 
    Självklart ser man inte ut som typ 22 när man börjar närma sig 50. 

    Som 22åring var jag ganska tyst och tillbakadragen och hade svårt för att ta plats och följa mina drömmar och viljor.
    Efter 35 fattade jag att även jag får ta plats och göra vad jag känner att vill och behöver. Med tanke på ökat självförtroende är jag därför snyggare och bra mycket mer framgångsrik idag. Jag mår bra rent fysiskt och har fler män runt mig än vad jag hinner med. Och det var inga problem att "få" min unga älskare. Det var han som kämpade för mig och med tanke på att han är rysligt snygg så fick det ju bli så. Och ja, han älskar min rumpa och det visar han tydligt. 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-14 20:31:15 följande:
    Självklart
    Vad är självklart? Att man inte förfallit, att man inte ser ut som en 22åring vid 47 eller att man blir snygg när man är nöjd med sig själv? 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:06:16 följande:
    Åhfasen.. Bra gjort! Hade det inte stått där uppe att du var 47... så hade jag nästan trott på 22 ;)
    Du har ju inte sett mig! 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-14 21:08:32 följande:
    Att man ser bra ut vid 47 års ålder. Menade något positivt
    Ja, visst är det härligt! 😄
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:12:47 följande:
    Johodå. I can smell you! ;) 
    Det är tur att du inte kan lukta på mig just nu. Har svettats som f*n på jobbet idag så ska hoppa in i duschen nu. 
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:13:46 följande:
    Vacker som få!
    Du är rolig du. Då kan du ju gissa lite hur jag kan tänkas se ut; hårfärg, längd, vikt och så vidare.
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 21:24:40 följande:
    Bäst då ju! 

    Du är 165 lång och blond.
    Och vill ha sällskap in i dushcen ;) 
    164 lång och rödbrunt (naturligt, ej färgat) hår. 68 kilo tung och tycker själv att kilorna sitter där de ska. Det vill säga på bröst och rumpa. 👌

    Hade gärna haft sällskap i duschen men fanns ingen som anmälde sig frivillig 😊 
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Grönvarg skrev 2024-03-14 22:02:10 följande:
    Du kan skriva till mig i pm istället, så kan jag följa med dig in och duscha nästa gång ;) 
    Tyvärr, då försvinner ju min anonymitet. Tänk om vi är kolleger. Eller grannar. Eller nåt annat. 

    Att jag har en 25årig älskare bör inte komma fram någonstans, det är lite hemligt med vårt förhållande. 🤫
Svar på tråden Ni som tänder på manligt kön