Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Vår

Maymom skrev 2024-05-01 22:24:19 följande:
    Håller med, det känns som att reglerna ofta ändras för att gynna de jobbigaste, de som ger bäst tv.

Tycker det är tråkigt att det är noll överlevnad numera. De äter kokos och får ris och matpriser. Ingen som fiskar eller nåt.
    Så sant ingen fiskar mer och ingen behöver söka mat. Verkar som att deltagarna får komma på semester och bara spela den sociala biten. Antingen via att gräla, mobba och göra pakter. Nej Robinson är inte det det var från början man tar in deltagare som byggt upp sina muskler på gymmet, men blivit serverade maten framför näsan.

Ingen är värdig vinnare i årets Robinson förutom Alexander som stått ut och vara på Gränslandet i en månad. Dock har Gränslandet också försämrats då dem får matpris en gång i veckan. Förut fick dem som var på Gränslandet bygga nåt så att dem fick lite mat numera ligger dem bara och väntar på att bli serverade maten/ priset för att ha tävlat. Det är trist att det inte är nåt program som kan kallas överlevare.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-05-05 18:36:24 följande:
    Hoppas att du fick en rolig kväll😀
    Jag fick inte en rolig kväll för jag stukade foten och har nu suttit i högläge med foten 2 dagar. Ont så ini norden, men har i dag börjat röra på mig mer.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-05 20:51:40 följande:
    Ajdå. Låter inget vidare.
    Men vet hur det är.
    Har själv lyckats med det ett par gånger.

Kryakramar. {#emotions_dlg.flower}
    Nej inget vidare. Hur länge gick du och haltade och hade ont ?
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-05 20:51:40 följande:
    Ajdå. Låter inget vidare.
    Men vet hur det är.
    Har själv lyckats med det ett par gånger.

Kryakramar. {#emotions_dlg.flower}
    Tack för krya kramarna. {#emotions_dlg.flower}
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-05-05 20:54:12 följande:
    Tråkigt att höra, hoppas på en god bättring😀
    Tack jag hoppas verkligen att jag blir på benen igen snart
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-05 20:57:55 följande:
    Det var nog i några dagar. Kanske en vecka.
    Men försök stödja på foten så läker det fortare. Då får du igång blodcirkulationen.
    Jag rör på mig har så svårt att sitta still, men helt klart det gör ont
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-05 21:03:55 följande:
    Det förstår jag. Men ha foten lindad med stödbandage så kanske det känns lite bättre.
    Har inga bandage hemma och kan inte traska till affären ännu. Ska fråga en vän i morgon om hon kan hjälpa mig och handla.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-05 21:04:55 följande:

Vad Olivia är gnällig.
    Skyller allt på Ci.

Jag tycker Olivia har varit gnällig från det det blev sammanslagning.
Svar på tråden Robinson 2024 Vår