Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Vår

molly50 skrev 2024-05-13 21:09:22 följande:
    Jag hade lite annat att göra ikväll.
    Men jag tittar på avsnittet nu. Glad
    Jag hann inte heller se hela avsnittet så jag har nu kollat på play
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-13 21:13:55 följande:

Jag vet inte vart Nandez är. Hon verkade inte vara med här igår heller. 

Inte jag heller, men snacket om Robble fick henne att sluta titta eller skriva här...Ingen aning.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-13 21:27:09 följande:

Skönt att Alex vann pristävlingen.
    Nu hoppas jag att Alma viner andraplatsen.

Håller med dig jag med hoppas Alma blir tvåa.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-13 22:26:08 följande:
    Det hoppas jag verkligen inte.
    Det är väl ändå meningen att vi ska diskutera programmet och deltagarna här.
    Ja det är väl det som är meningen. Jag har ingen aning varför Nandez inte skriver och hoppas verkligen att hon tittar in snart.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2024-05-13 22:20:33 följande:
    Inte jag heller, men snacket om Robble fick henne att sluta titta eller skriva här...Ingen aning.
    Skrev lite fel här ...Det skulle stå att om det var det vad vi pratade om Robble och hans Rasist kort som fick henne att sluta skriva, men helt klart kan det bero på vad som att skrivandet uteblir.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-13 22:44:50 följande:
    Ok. Ja,precis. 
    Lite tråkigt om hon ändå skriver i andra trådar.
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 15:35:10 följande:

Är så glad att Alex fick komma in i Robinson, såg ni hur genuint glad han var? Så fint! 

Är så trött på Rooble dock. Rädd för att han ska vinna i slutet 😂

Alex är genuin i år. Gillade inte han då han var med tidigare.

Om Robble skulle vinna då är det klargjort innan programmet. Han har inte gjort nt för att hjälpa till vid lägret. Lat när alla är samlade och satsar allt på tävlingar. Ok han förlorade en gång, men räddades av produktionen tillbaka utan att tävla.

Alla som tävlar behöver penarna inte bara Robble.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-14 19:04:46 följande:
    Ja,och jag hoppas att han vinner allt nu.
    Ingen annan,utom möjligen Marcus,är värdiga vinnare av de som är kvar.
    Vinnare vill jag också att Alexander blir, men även i final Markus, Simone eller Alma.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-14 19:40:14 följande:

Och så drar Zayera upp det där med samtalen och breven igen. Gud vilken människa!
    Hon valde ju själv bort det!
    Fattar inte hur hon tänker. 

Hon vet nog inte själv hur hon tänker....Jag ska ha...Jag väljer bort nä hon är om ständig och jobbig.
  • Jhannis

Jag fattar inte mig på Alexander att han väljer bort maten själv.....Han har varit bundis senast med Markus varför inte säja ja till Markus....Simone lovade han också guld och gröna skogar på Gränslandet, men har inte ens varit och pratat med henne. Däremot så pratar han med Zayra ....Nä jag fattar mig inte på någon.

Svar på tråden Robinson 2024 Vår