Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Vår

molly50 skrev 2024-05-14 20:03:00 följande:
    Ja,precis. Hon är det.
    Och hon verkar inte kunna släppa saker heller.
    Långsint, ältare så får man inte vänner. Hon kunde vara lite ödmjuk och hjälpsam.
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:07:15 följande:

Håller med om det du skrev om Alex i tidigare säsong, då var han faktiskt väldigt otrevlig. Ibland undrar jag om hans snällhet är fake för att han vet att det filmas. Det är ju verkligen en helsväng han har gjort men gillar honom ändå denna säsong haha. 

Ja, hoppas verkligen inte han vinner. Skulle bli väldigt besviken då 

Var ett klipp i FB där han berättade om sig idag. Förstår han bättre nu och tror att han säger allt från hjärtat, inte för att kamerorna är framme.

Jag har mina favoriter Alexander, Markus, Simone och Alma.
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:09:25 följande:
    Undrar om han smörar för dom för att han vill gå med i tjejernas pakt?
    Kan vara så att han vill att tjejerna ska gilla honom efter att han gav sin mat till dem. Och att han även vill kolla läget på resten av deltagarna med hjälp av förhoppningsvis Simone som han redan känner. Hoppas att han även ser hur Robble och Pål fungerar vid lägret och att Markus kan prata med han att det två ska ut . 
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:28:54 följande:

Okej det låter ju bra! 

ja samma här. Alma verkar redig och bra. 

Alma är bra och hon kom närmare Pelle, men sen vet jag inte om hon vill ha ut Pål. Hoppas att hon vill det i alla fall.

Simone har som varit i bakgrunden, men hon verkar vara en reko tjej.

Det två andra tjejerna och klart Zayra kan jag inte med
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:30:04 följande:
    Ja! Min högsta önskan är att Pål och Rooble åker ut. Så otrevliga och svåra att ha att göra med. Förstår inte att det ska vara så svårt att bete sig
    Precis håller med. Robble ska prata för alla vid en diskussion, men tål inte kritik.
    Pål tror att han kan göra som han vill.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-15 19:33:56 följande:

Alex gav alltså bort sin middag till tjejerna.
    Tur den inte gick till Pål eller Rooble,i alla fall.

De fick en tacomiddag. 

Ja Alex gav sin middag till tjejerna. Håller med om att det var tur att varken Pål eller Robble fick det.
    Hade dock hoppats på att Markus och Simone som var på Gränslandet hade fått det tillsammans med Alma.
  • Jhannis

Jag blir så arg på Robbles flin som är runt hela ansiktet. Han är så falsk. 

Samma med Pål.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-15 19:55:12 följande:
    Ja,det är samma här. De är så falska. De ska ut.
    Ja det ska ut, men om Robble vinner immuniteten eller Pål då vet jag inte om jag tittar på Finalen. Usch så less på dem.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 19:46:13 följande:
    Olivia vann den. Men Rooble skryter om att han är så säker på att klara sig vidare vid nästa tävling.
    Robble är bra på att skryta, men var väl näst sist igen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-16 20:14:25 följande:

Hmm,så Pål hävdar att han inte bryr sig om maten? Ok,,det har vi ju sett...Drömmer

Pål smörar in sig så att han tror att ingen ska rösta på honom Skrattande
Svar på tråden Robinson 2024 Vår