• Anonym (En kortis?)

    Får inte till det bakifrån

    Min kille vill gärna ha sex bakifrån men får inte det att funka. Har inte funkat i andra förhållanden heller. Varför? Min nya kille ni tror att det beror på att jag är för kort. Det är liksom svårt för killen att komma in där ifrån. Jag är ganska kort och det tror min kille nu är problemet. Kan det vara så? Jag är 157 cm. Nån mer som inte får till det? Gör att mitt självförtroende i sängen blir rätt dåligt. Min kille vill gärna köra bakifrån och tycker det är tråkigt att vi inte får det att funka.

  • Svar på tråden Får inte till det bakifrån
  • SannnaB

    Jag tror inte det beror på att du är för kort. Han kanske har för liten så att det inte går?

  • Anonym (fdPåJakt)

    När jag har varit med kortare tjejer så brukar det fungera rätt så bra om hon står på knä i sängen och jag är ståendes på golvet. Sedan underlättar det alltid lite ju mer tjejen svankar, lättare att hitta rätt och tränga in då.

    Man kan även prova med tjejen liggandes raklång med samlade ben, men då får tjejen inte ha för stor rumpa och/eller killen för kort kuk... annars blir det lite knepigt.

  • Anonym (hamb)

    Ligg på mage och han ligger över, då funkar det.

    Om ni vill köra doggy style (vilket jag tycker är oskönt) kan ni göra det om du tex står på sängen och han står på knä bakom. Eller ett bord. 

    Få inte dåligt självförtroende, kan vara att han har för liten också. Jag är ungefär som du och har varit ihop med en kille på 1,90 och det funkade för oss...

    Vad gör han för att du ska bli nöjd då? Det kan ju inte bara hänga på dig.

  • NHult

    Alla är vi skapta olika,
    Hålet kan faktiskt sitta lite olika, med olika vinklar.
    Framåt eller bakåtmusad, hört det förut ?

    Mm du är frammåtmusad behöver du svanka extra mycket.
    Om du är för kort kan du ju stå på alla fyra på sängkanten, killen står på golvet,.


    Varför inte
  • Anonym (påav)
    Anonym (En kortis?) skrev 2024-03-18 09:22:27 följande:
    Får inte till det bakifrån

    Min kille vill gärna ha sex bakifrån men får inte det att funka. Har inte funkat i andra förhållanden heller. Varför? Min nya kille ni tror att det beror på att jag är för kort. Det är liksom svårt för killen att komma in där ifrån. Jag är ganska kort och det tror min kille nu är problemet. Kan det vara så? Jag är 157 cm. Nån mer som inte får till det? Gör att mitt självförtroende i sängen blir rätt dåligt. Min kille vill gärna köra bakifrån och tycker det är tråkigt att vi inte får det att funka.


    Prova andra ställningar, typ rider kan vända dig om så han ser rumpan, skeden mm 
  • Anonym (En kortis?)
    SannnaB skrev 2024-03-18 09:24:08 följande:

    Jag tror inte det beror på att du är för kort. Han kanske har för liten så att det inte går?


    Nä han är rätt så normalutrustad. Absolut inte för liten. Så det borde gå med hans storlek.
  • Anonym (En kortis?)
    Anonym (Katt) skrev 2024-03-18 09:27:02 följande:

    Du behöver svanka för att han ska kunna nå.


    Jag svankar men han får inte in den ändå...eller så åker den ut direkt. 
  • Anonym (En kortis?)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-03-18 09:29:56 följande:

    När jag har varit med kortare tjejer så brukar det fungera rätt så bra om hon står på knä i sängen och jag är ståendes på golvet. Sedan underlättar det alltid lite ju mer tjejen svankar, lättare att hitta rätt och tränga in då.

    Man kan även prova med tjejen liggandes raklång med samlade ben, men då får tjejen inte ha för stor rumpa och/eller killen för kort kuk... annars blir det lite knepigt.


    Du har vi inte testat. Han står på knä i sängen. Men han kanske får stå på golvet 👍
Svar på tråden Får inte till det bakifrån